2 צפייה בגלריה
ניר ברקוביץ'
ניר ברקוביץ'
ניר ברקוביץ'
(ראובן שוורץ)
לאחר שהפסידה במחזור הראשון במשחק בית 2:0 לעירוני קריית שמונה, סקציה נס ציונה תתארח מחר (שבת, 20:15) אצל מ.ס אשדוד בתקווה לרשום את הניצחון הראשון שלה העונה.
מאמנה של העולה החדשה, ניר ברקוביץ’ אמר לקראת המשחק: “אנחנו מגיעים למשחק נגד מ.ס אשדוד אחרי משחק לא טוב שלנו נגד קריית שמונה, אבל אנחנו מגיעים אחרי שבוע של הכנה טובה ושל אימונים טובים, ואנחנו באים כדי לנצח את המשחק”.
נס ציונה מתכוננת למשחק מול מ.ס אשדוד
ברקוביץ’ התייחס לחוסר הריכוז שהציגה קבוצה בהגנה במחזור הפתיחה, ואמר: “אמרתי לשחקנים שאם לא נהיה מחויבים ומרוכזים במשך כל 90 הדקות, אז אין לנו סיכוי לנצח באף משחק בליגה הזאת. אנחנו צריכים להיות בפוקוס במשך כל המשחק ולהשיג את הנקודות הראשונות”.
מבחינה מקצועית, נראה שהמאמן טרם סגור על ההרכב שלו ובמהלך האימון המסכם הוא תרגל לא מעט שינויים ב-11 הפותחים. בעמדת המגן הימני, דור כוכב יפתח במקומו של סתיו ישראלי, שנפגע בראשו במשחק ההפסד לעירוני קריית שמונה, אך יהיה כשיר ויחל את המשחק על הספסל.
2 צפייה בגלריה
פצוע. דור כוכב
פצוע. דור כוכב
פצוע. דור כוכב
(סקציה נס ציונה)
בחלק הקדמי, קיימות מספר התלבטויות אך נראה שברקוביץ' עשוי להפתיע ולפתוח עם לבאן קוטליה, שבקבוצה כבר הודיעו לו שאינו בתוכניות, אך לאחרונה חזר להשתלב ובשלב זה מסרב לעזוב.
הרכב משוער: יוסי גינזבורג, דור כוכב, מיקי סירושטיין, עומרי בן הרוש, אורי מגבו, עילאי טרוסט, אבובאקר קייטה, מוחמד אוסמן, נס זמיר (פרדי פלומיין), ארי מורה (אלמוג בוזגלו) ולבאן קוטליה.