2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל תל אביב
שחקני הפועל תל אביב
שחקני הפועל תל אביב
(עמרי שטיין)
אחרי ההפסד במחזור פתיחת העונה להפועל חיפה בשבת שעברה (2:0), אפשר כבר להרגיש את הלחץ במתחם חודורוב. הפועל תל אביב תארח מחר (שבת) את בני סכנין, שעבורה זה המשחק הראשון בליגה ויקוו להשאיר את שלוש הנקודות באצטדיון בלומפילד, כאשר מי שירשום הופעת בכורה בסגל הוא הבלם/מגן הצרפתי אנטואן קונטה.
"תמיד יש לחץ בהפועל תל אביב", אמרו במועדון, "זה ברור שיהיה לחץ כי המטרה הייתה לפתוח את העונה ברגל ימין. יש לנו קבוצה טובה ואנחנו חייבים להוכיח לאלפי האוהדים שהגיע לסמי עופר בשבוע שעבר שהמעידה הזאת לא מאפיינת את הקבוצה, אבל יהיה קשה כי סכנין תבוא עם כל ההתלהבות לנצח".
מאמן האדומים קובי רפואה צפוי לשמור על רוב ההרכב שפתח נגד הפועל חיפה ויערוך שינויים קלים. הרכש החדש אנטואן קונטה ייכלל לראשונה בסגל אבל לא יפתח מאחר ולא התאמן הרבה עם הקבוצה.
2 צפייה בגלריה
קובי רפואה
קובי רפואה
קובי רפואה
(עמרי שטיין)
חוליית ההגנה תישאר זהה, כאשר בקישור צפויים לפתוח פבלו גונזאלס ושלומי אזולאי, כשיש התלבטות בין רן בנימין לגודפריד רומארטו. בהתקפה, רפואה יעלה עם הישאם לאיוס, קייס גאנם ואלן אוז’בולוט.
הרכב משוער: סטפן מרינוביץ', בן ביטון, סתיו למקין, אדי גוטליב, יהב גורפינקל, רן בנימין (גודפריד רומארטו), פבלו גונזאלס, שלומי אזולאי, הישאר לאיוס, אלן אוז’בולט, קייס גאנם.