1 צפייה בגלריה
בדרך החוצה? פריצה
בדרך החוצה? פריצה
בדרך החוצה? פריצה
(איציק בלניצקי)
סטנדרד ליאז’ הבלגית פתחה במשא ומתן עם מכבי תל אביב בנוגע לרכישתו של סטיפה פריצה. על פי מקורות בבלגיה הקרובים למועדון שלאחרונה קנה את אושר דוידה ב-1.6 מיליון אירו מהפועל תל אביב, הקבוצה הבלגית שבעבר צירפה את אורלנדו סה מהצהובים, רוצה מאוד לרכוש את החלוץ הקרואטי שנמצא בשנת החוזה האחרונה שלו בקריית שלום.
אותו מקור ציין כי להערכתו ההצעה של הבלגים תעמוד על כ-1.5 מיליון אירו עבור הצהובים והמטרה היא לסיים את המשא ומתן מהר ככל האפשר, שכן חלון ההעברות עומד לקראת סיומו וייתכן כי כבר ביומיים הקרובים יהיו התפתחויות אשר יובילו לסיומה של העסקה שתוביל למכירתו של הקרואטי ממכבי ת”א. בבלגיה מדווח כי בשלב הזה מכבי ת”א מסרבת להצעה, אך כן מצוין כי זה עניין של כסף ואם ההצעה הנכונה תגיע מליאז’, מאמינים כי הוא יימכר.
כל זה קורה על רקע הדיווחים בצרפת, לפיהם מכבי ת”א סיכמה על רכישתו של שחקן הכנף אלדו קאלולו מסושו. כמובן שאם פריצה אכן יימכר בימים הקרובים וקאלולו יגיע, הוא יתפוס את משבצת הזר שהחלוץ הקרואטי מפנה. זהו לא סוד שהמאמן ולאדן איביץ’ מעדיף לשחק בשיטה של 4-3-3 ועל כן עתידו של פריצה היה באוויר לאורך כל הקיץ בשל הרצון לצרף שחקני כנף.

"פספוס ענק". מכבי ת"א מפסידה לניס בהארכה