3 צפייה בגלריה
שחקני ויאריאל חוגגים
שחקני ויאריאל חוגגים
שחקני ויאריאל חוגגים
(רויטרס)
הפועל באר שבע קיבלה הגרלה קשה מאוד בהופעת הבכורה שלה בשלב הבתים של הקונפרנס ליג, כשהוגרלה לבית ג' מול ויאריאל החזקה, אוסטריה וינה בה משחק מתן בלטקסה ולך פוזנן, שזכתה בעונה החולפת באליפות פולין. רגע לפני שהן פוגשות את החבורה של אליניב ברדה, זה הזמן להכיר את היריבות.

אולי הכי קשה שיש

מהדרג הראשון, הפועל באר שבע קיבלה את אחת ההגרלות הקשות ביותר שאפשר היה לבקש בדמות ויאריאל. הצוללת הצהובה הגיעה בעונה שעברה עד לחצי הגמר של ליגת האלופות, כאשר הדיחה קבוצות כמו באיירן מינכן ויובנטוס, אך נפלה מול ליברפול של יורגן קלופ לאחר קרב אדיר.
לאחר שני מחזורים בליגה הספרדית בה היא מתחרה, ויאריאל נמצאת במקום הראשון, כשאחריה נמצאת ריאל מדריד. הצוללת הצהובה ניצחה לאחרונה בחוץ 0:2 את אתלטיקו מדריד החזקה. בעונה שעברה הקבוצה של אונאי אמרי כאמור נחשבה לסנסציה של ליגת האלופות, אך סיימה במקום השביעי בלבד ובאכזבה את הליגה המקומית.
3 צפייה בגלריה
שחקני ויאריאל
שחקני ויאריאל
שחקני ויאריאל
(La Liga)
אוהדי מכבי תל אביב בוודאי זוכרים כי לפני שתי עונות בשלב הבתים של הליגה האירופית בסיכום של שני המפגשים קיבלנו 1:5 לספרדים, כשהמשחק הראשון היה תבוסה 0:4 של הקבוצה מתל אביב. בין השמות הבולטים איתם יצטרכו להתמודד חניכיו של אליניב ברדה ניתן למצוא את השוער פפה ריינה, פאו טורס ודני פארחו ושחקן נבחרת ארגנטינה חואן פוית’, שהוא אחד השמות החמים בחלון ההעברות הנוכחי.

בלטקסה, ולא רק

אוסטריה וינה סיימה בעונה שעברה במקום השלישי בליגה האוסטרית, לאחר שסיימה מרחק 23 נקודות מהאלופה רד בול זלצבורג ו-8 נקודות מהסגנית שטורם גראץ. את העונה הנוכחית היא פתחה בצורה רעה כשצברה ארבע נקודות בלבד בחמישה משחקי ליגה. במסגרת האירופית, היא הודחה מול פנרבחצ'ה במוקדמות הליגה האירופית עם הפסד 6:1 בסיכום שני המשחקים, וירדה לקונפרנס ליג. בשורותיה משחק גם שחקן ישראלי, מתן בלטקסה, שחקן ההגנה שעבר אליה הקיץ ממכבי תל אביב.
3 צפייה בגלריה
מתן בלטקסה וסוכנו גלעד קצב עם המנהל הספורטיבי של אוסטריה וינה, מנואל
מתן בלטקסה וסוכנו גלעד קצב עם המנהל הספורטיבי של אוסטריה וינה, מנואל
מתן בלטקסה וסוכנו גלעד קצב עם המנהל הספורטיבי של אוסטריה וינה, מנואל
(פרטי)

נמושת הבית?

הקבוצה מדרג ד’ אותה תפגוש הקבוצה של אליניב ברדה היא לך פוזנן, לה זו הופעה שנייה ברצף במפעל. את העונה הנוכחית הקבוצה הפולנית פתחה בצורה רעה מאוד, כשהיא נמצאת לפני אחרונה בטבלה וכמובן מתחת לקו האדום בליגה הפולנית, זאת לאחר שאת העונה שעברה סיימה במקום הראשון. כרגע, לקבוצה עדיין אין נקודות בליגה המקומית.
ג’אקוב קמינסקי, שהיה אחד מכוכבי האליפות מהעונה שעברה עבור הקבוצה הפולנית, נמכר לא מזמן לוולפסבורג הגרמנית עבור 10 מיליון אירו. שמות בולטים בקנה מידה אירופית לא ניתן למצוא בסגל ה”צנוע” של הקבוצה, אך שם אחד שעכברי הכדורגל יזהו, הוא בוודאי אנטוניו מיליץ’, שחלק את הקו הקדמי של אנדרלכט בעונה שעברה עם ליאור רפאלוב.