2 צפייה בגלריה
שחקני פאריס סן ז'רמן חוגגים עם ניימאר
שחקני פאריס סן ז'רמן חוגגים עם ניימאר
שחקני פאריס סן ז'רמן חוגגים עם ניימאר
(רדאד ג'בארה)
קבוצת הכוכבים של פאריס סן ז’רמן ממשיכה לחייך. יחד עם הניצחונות הגדולים בליגה, הצרפתים גילו אמש (חמישי) שהוגרלו יחד עם יובנטוס, בנפיקה ומכבי חיפה בבית ח’ של ליגת האלופות ולא נראה שהמאמן, כריסטוף גאלטייה, מתרגש מכך יתר על המידה.
במסיבת העיתונאים שערך לאחר לקראת המשחק של קבוצתו נגד מונאקו, שיתקיים בראשון הקרוב (21:45), התייחס המאמן הצרפתי להגרלה: “קשה לדבר על הרמה של הבית כשהתחרויות רק התחילו. יש בתים יותר קשים, אבל התחרות בהחלט מתעלה מבחינת קבוצות, שחקנים וקהלים. זה נכון שאנחנו הפייבוריטים בבית, אבל זה לא יהיה מנומס מצידי כדי להגיד זאת”.
בנוסף, הוא התייחס לחלון ההעברות הקרוב: “אין חדש לגבי לאנדרו פארדס וקיילור נבאס. הארגנטינאי מנהל שיחות עם יובנטוס, אבל כרגע הוא שחקן שלנו ואנחנו סומכים עליו. לגבי השוער, הוא היה פצוע בשבוע האחרון וכעת יחזור לסגל”.
2 צפייה בגלריה
כריסטוף גאלטייה
כריסטוף גאלטייה
כריסטוף גאלטייה
(רויטרס)
המאמן המשיך: “בימים הקרובים צפויים לנו הרבה שינויים. יש לנו שחקנים שהם בדרך החוצה ואחרים שממתינים ורוצים להצטרף. זיהינו את העמדות בהן אנחנו צריכים חיזוק ואנחנו עובדים על להביא את השחקנים הנכונים כדי שנהיה הקבוצה הטובה ביותר בכל מפעל בו אנחנו נשתתף”.