1 צפייה בגלריה
שחקני בטיס חוגגים עם בורחה איגלסיאס
שחקני בטיס חוגגים עם בורחה איגלסיאס
שחקני בטיס חוגגים עם בורחה איגלסיאס
(La Liga)
המחזור השלישי בלה ליגה נפתח אמש (שישי) עם שני משחקים מותחים שנגמרו בתוצאות צמודות. במשחק המוקדם, סלטה ויגו רשמה ניצחון ראשון העונה בזכות 0:1 על ג’ירונה. במשחק השני, בטיס נותרה מושלמת ועמדה יפה בלחץ של אוססונה בדרך לניצחון 0:1, לה העניק מלך השערים של הליגה בורחה איגלסיאס. המשחקים, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, שודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי YES, מנויי פרטנר TV ומנויי סלקום TV.

בטיס – אוססונה 0:1

משחק בין שתיים מהקבוצות המושלמות בליגה הסתיים עם ניצחון לקבוצה הביתית, שהעלה אותה לפחות זמנית למקום הראשון בליגה, לפחות עד המשחקים של ויאריאל וריאל מדריד.
שער הניצחון הגיע בדקה ה-34 כאשר בורחה איגלסיאס, באיום הראשון של בטיס לשער, קיבל כדור ברחבה, סידר לעצמו מקום והפציץ את הכדור לתוך הרשת. שער רביעי לחלוץ הנהדר, שמבטיח לעצמו עוד יום בראש טבלת הפיצ’יצ’י.
לא עוצרת: בטיס מושלמת עם 0:1 על אוססונה
אוססונה לחצה במשך כל המגרש, אבל דווקא בטיס הגיעה לאיומים יותר מסוכנים. בדקה ה-73 האנדלוסים נותרו בעשרה שחקנים כאשר חרמן פאזלה קיבל כרטיס אדום לאחר שדרך על שחקן יריב אחרי הרחקת כדור. השופט החליט להרחיקו באדום ישיר, כאשר גם ה-VAR תמך בהחלטה.

ג’ירונה – סלטה ויגו 1:0

אחרי שפספסה ניצחון בתוספת הזמן של מחזור הפתיחה ותבוסה מול ריאל מדריד, סלטה ויגו הצליחה לחוות קצת נחת. הגאליסיאנים הגיעו לקטלוניה לביקור אצל העולה החדשה מג’ירונה ויצאו משם 0:1 קטן, שהעניק להם ניצחון ראשון העונה.
ומי כבש? מי אם לא יאגו אספאס. החלוץ האדיר של סלטה קיבל כדור נהדר מאקס ברצלונה קרלס פרס קצת מחוץ לרחבה. אספאס נתן לכדור להתקדם קצת ובנגיעה שלח אותו לרשת של המארחת בפעם השלישית העונה. המשחק התנהל בעיקר על מי מנוחות, כאשר שתי הקבוצות לא מצליחות להגיע ליותר ממצב אחד מסוכן ומרבות לעשות עבירות.
לסטלה ויגו יש כעת אחד מכל דבר: ניצחון אחד, תוצאת תיקו אחת והפסד אחד אחרי שלושה מחזורים. ג’ירונה, שניצחה במחזור הקודם בביתה את חטאפה, רושמת הפסד ביתי ראשון העונה ושני בסך הכל, אחרי שהפסידה לוולנסיה במחזור הפתיחה.
מי אם לא הוא: אספאס מעניק לסלטה 3 נקודות