2 צפייה בגלריה
ז'ול קונדה
ז'ול קונדה
ז'ול קונדה
(רויטרס)
אחרי הניצחון 1:4 המשכנע על ריאל סוסיאדד, ברצלונה רוצה להמשיך במומנטום החיובי שלה והערב (ראשון, 20:30) היא תארח את ויאדוליד בקאמפ נואו במסגרת המחזור השלישי בלה ליגה. לקראת ההתמודדות, צ’אבי התייחס שוב לנושא הרכש במסיבת העיתונאים.
הרכב ברצלונה: מארק אנדרה טר שטגן, רונאלד אראוחו, אריק גארסיה, ז’ול קונדה, אלחנדרו בלאדה, סרחיו בוסקטס, גאבי, פדרי, ראפיניה, אוסמן דמבלה ורוברט לבנדובסקי.
צ’אבי אמר: “ליגת האלופות? ננסה לנצח במשחקים, קיבלנו את הבית אולי הכי קשה ב-20 השנים האחרונות, אבל עשינו החתמות טובות ואנחנו מאוד נרגשים. ממפיס ואובמיאנג? אני לא שולל שום מצב, שניהם עלולים לעזוב, הרבה דברים יכולים לקרות”.
המאמן הוסיף: “ברנרדו סילבה? אנחנו לא מאבדים תקווה, אבל בכנות זה יהיה קשה. זה לא מצב קל, יש עוד שחקנים שצריכים לעזוב אצלנו, זה מאוד קשה. עמדת המגן השמאלי? עם איך שאלחנדרו באלדה התקדם, נראה שאנחנו מכוסים שם, הוא שחקן להווה ולעתיד ויש לו אופי אדיר, אבל לא שולל את מרקוס אלונסו ולא שום אפשרות.
2 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
צ'אבי
(האתר הרשמי של ברצלונה)
בצד ימין אין לנו אופציה טבעית מלבד דסט, שיודע את המצב שלו. נראה מה יהיה בשוק, אבל אנחנו רוצים מגן ימני. פאטי? כרגע הוא בסדר, הוא משחק 30 דקות וזה מספיק, אבל אני רואה שהוא עושה דברים טובים. הוא שמח שהוא משפר את הקבוצה, זה תהליך ארוך עד שיהיה כשיר במאת האחוזים”.
קיבלנו את החמצת העונה כבר במחזור ה-2?