4 צפייה בגלריה
דניאל פרץ
דניאל פרץ
דניאל פרץ
(חגי מיכאלי)
קפיצת המדרגה שעשה דניאל פרץ בשער מכבי ת"א מתחילת העונה הפכה אותו להיות מבוקש גם בנבחרת הבוגרת וכמובן גם בנבחרת הצעירה, ככשתיהן ישחקו בחודש הבא במפגשים מכריעים ביותר.
הבוגרת תארח ב-24.9 באצטדיון בלומפילד את אלבניה למשחק מכריע במסגרת ליגת האומות, כשיום לפני כן הנבחרת הצעירה תשחק בדבלין מול אירלנד במפגש הראשון של פלייאוף העלייה לאליפות אירופה.
כזכור, מרקו בלבול הלך הביתה כאשר רצה את פרץ עם הנבחרת הבוגרת במשחק אימון מול גרמניה ולא בנבחרת הצעירה במשחק רשמי שלה. כעת, בבוגרת רוצים לתת לשוער מכבי ת”א את אפודת השוער הראשון, כאשר גם גיא לוזון רוצה אותו לנבחרת הצעירה.
4 צפייה בגלריה
דניאל פרץ
דניאל פרץ
דניאל פרץ
(איציק בלניצקי)
בזמן הקרוב הגורמים המקצועיים בהתאחדות, קרי המנהל המקצועי יוסי בניון, יצטרך לשבת יחד עם אלון חזן מאמן הנבחרת הבוגרת, גיא לוזון מאמן הנבחרת הצעירה יחד עם אנשי ההתאחדות ולקבל החלטות. העדיפות היא תמיד לנבחרת הבוגרת, ויכול להיות שהפשרה תהיה שדניאל פרץ ישחק מול אלבניה עם הנבחרת הבוגרת, אך לאחר מכן יחבור לנבחרת הצעירה שתארח את משחק הגומלין מול אירלנד ב-27.9 בבלומפילד.
כמו כן, מי שצפוי להיות מוזמן לנבחרת הוא שוערה המצטיין של הפועל ב״ש עומרי גלזר, לו הופעה בודדת בנבחרת הבוגרת ב-2017. גלזר בשנה האחרונה נמצא בכושר מעולה. גם אופיר מרציאנו צפוי לקבל זימון. בגלל שמדובר במשחק קובע אחד, בנבחרת מתייחסים מבחינתם פחות לגבי האם השוער משחק קבוע, כי זה יכולת להתעלות במשחק אחד.
4 צפייה בגלריה
עומרי גלזר
עומרי גלזר
עומרי גלזר
(רדאד ג'בארה)
באותו יום הנבחרת הבוגרת תשחק משחק ידידות חסר חשיבות במלטה מול הנבחרת המקומית. לאור חוסר העניין במשחק ורק בגלל הדרישות של אופ"א בגלל זכויות שידור, הנבחרת תצא למלטה בטיסה מיוחדת בבוקר המשחק ותחזור בסיומו לישראל.
4 צפייה בגלריה
גיא לוזון
גיא לוזון
גיא לוזון
(חגי מיכאלי)
אגב, אותו דבר לגבי ליאל עבדה, שחקן סלטיק. הוא אמור להיות בסגל של אלון חזן למשחק הבוגרת מול אלבניה, ולאחר מכן ירד לנבחרת הצעירה, ויעמוד לרשותו של גיא לוזון לקראת משחק הגומלין מול אירלנד בבלומפילד.