3 צפייה בגלריה
רן בן שמעון
רן בן שמעון
רן בן שמעון
(שחר גרוס)
אחרי שהמשחק שלה במחזור הפתיחה נגד הפועל באר שבע נדחה, מ.ס אשדוד פתחה הערב (שבת) את העונה כשניצחה 0:1 את סקציה נס ציונה העולה החדשה. ננאד סבטקוביץ’ כבש את השער היחיד במשחק והעניק למארחים יתרון לפני ההפסקה שנשמר עד הסיום.
“אם היינו שמים יותר מצבים היה יותר טוב, אבל אני יכול להגיד שיש כמה דברים שמצאו חן בעיניי במשחק הזה”, סיכם רן בן שמעון. “קודם כל, גם בדקות של הלחץ הגדול ביותר עשינו פעולות התקפיות יוצאות מן הכלל, הגענו להמון מצבים וניסינו לשחק כדורגל ולא סתם להעיף כדורים, זה מראה שהצעירים מתבגרים ושהקבוצה גם. דבר נוסף ששווה לשים עליו את האצבע, זה שבקבוצה הזו קשה לקבל אנרגיה מבחוץ היא צריכה למצוא את האנרגיות מבפנים. ניצחון היה הדבר הכי חשוב היום וזו הייתה המטרה שלנו גם כדי לתת לחברה הצעירים ביטחון ויש להם המון מה לתת”.
על ריבוי ההחמצות הוסיף: “אנחנו עוד מחפשים את החדות שלנו, ניצול מצבים גבוה הוא בין הפרמטרים החשובים בכדורגל. אני מאמין בשחקנים שנמצאים פה ובסיומת שלהם, זה איזשהו תהליך שנצטרך לעשות ולהשתפר בו. אני יכול להגיד שאני קצת מזיז תוכניות הצידה ומתחיל לעבוד עוד יותר מול השער. אני חושב שזה שילוב של שני דברים. אחד זה השחקנים שעובדים קשה במרכז המגרש לייצר את המצבים האלו, שתיים צריך איכות וחדות מול השער ולפעמים זה קצת בורח. נעבוד על זה באימונים”.
3 צפייה בגלריה
שחקני מ.ס אשדוד חוגגים
שחקני מ.ס אשדוד חוגגים
שחקני מ.ס אשדוד חוגגים
(שחר גרוס)
על הכשירות של כנעאן וקופרמן לקראת הפועל ב"ש: “חמודי מתח קצת את השריר האחורי, מאמין שעוד שבוע וחצי שבועיים הוא יחזור, הוא עובד קשה בשביל זה. קופרמן יחזור יותר מהר אני מאמין. בשביל זה יש סגל רחב. לא השתמשתי בזה כתירוצים לפני המשחק ולא מתכוון. שני שחקנים מאוד חשובים לקבוצה, אבל השחקנים שהחליפו את מקומם עשו את העבודה. נתתי היום לטום בן זקן לשחק בלם בשמאל והוא עשה את זה בצורה מעולה למרות שזה חדש לו”.
“לחשושים על סבטקוביץ’ לחיפה? מלחשים שרחל המרכלת זה הדור שגדלנו על הדברים האלה. יש לי קבוצה לנהל, לא מעניין אותי. אני מתראיין לאתרים שלכם אני פחות קורא מה שכתוב, אז מה שקורה מסביבי ומה שקורה בקבוצה זה מה שחשוב לי”.
מאמן המפסידה, ניר ברקוביץ’, אמר בסיום: "כל הפסד הוא מאכזב, במיוחד שזה השני ברציפות. לא עבדו הרבה דברים, במיוחד ההגנה, זה לא יכול להימשך ככה. נצטרך לחזק אותה ולעבוד באימונים יותר קשה ולהיות מוכנים לשבוע הבא. יש משהו על הפרק? בוחנים כמה אופציות ורוצים משהו שישדרג אותנו ולא סתם להביא. נקווה שנמצא השבוע. מה עוד צריך לשפר לקראת המחזורים הבאים? חיזוק ולעבוד באימונים ולהשתפר. הגענו ל-2-3 מצבים טובים, צריך להיות יותר מרוכזים ליד השער וגם יותר מחויבים. ריכוז בהגנה”.
3 צפייה בגלריה
ניר ברקוביץ'
ניר ברקוביץ'
ניר ברקוביץ'
(שחר גרוס)
יניב מזרחי אמר: “תחושות טובות, הבאנו 3 נקודות זה הכי חשוב, מבחינה קבוצתית אני מאוד שמח. מבחינת אישית אני שמח מהדקות ששיחקתי, עזרתי לקבוצה וזה הכי חשוב. הרכב? תמיד מצפה להרכב. כל שחקן אם הוא לא יצפה להרכב אז איזה שחקן הוא? הזמן שלי יבוא, הכול טוב, הקבוצה רצה יפה. התאקלמות? יש פה קבוצה מדהימה, שחקנים צעירים שכל הזמן שמחים ואנרגטיים ואני מאוד אוהב את הווייב הזה. גם המאמנים והצוות רוצים לקדם את הצעירים כמה שיותר. שמח מאוד שהגעתי לאשדוד אני בטוח שנמשיך לעשות דברים יפים בליגה. רק מחכה גם להראות את עצמי יותר וגם את הקבוצה”.