3 צפייה בגלריה
סטיפה פריצה
סטיפה פריצה
סטיפה פריצה
(ראובן שוורץ)
זעם גדול במכבי תל אביב על הצעד הדרמטי של סטיפה פריצה, שהיום (ראשון) כפי שפורסם בלעדית ב-ONE החליט לעזוב את ישראל מבלי להודיע או לבקש רשות מהמועדון הצהוב, כאשר בשעה 16:20 עלה לטיסה לבריסל.
כל זאת הגיע על רקע הרצון של השחקן לעבור לסטנדרד ליאז’ שההצעה שלה על השחקן למכבי ת”א דווחה לפני מספר ימים בתקשורת הבלגית. כאמור, פריצה שמע על ההצעה שהגיעה דרך הסוכן דודו דהאן לפני המשחק נגד ניס וכבר אז ביקש מהצהובים לממש אותה ולעזוב, אולם הובהר לו שהסכום הכספי שהבלגים הציעו, שעומד על פחות מחצי מיליון אירו, לא יספק אותם וכל עוד זאת ההצעה אין שום סיכוי לעסקה על מכירתו.
כאשר הבין פריצה שלא מתכוונים למכור אותו בסכום, החליט לבצע את הצעד החד צדדי והמריא לבלגיה. במקביל, דודו דהאן, שכבר נמצא בליאז’ ואף צופה במשחק של אושר דוידה, סיפר לכלי התקשורת במקום כי ישנם פערים גדולים מאוד בין הקבוצות, אך הוא עבד קשה במיוחד על מנת לגרום לכך שתהיה עסקה. על פי ההערכות של הצדדים – המהלך החד הצדדי של הקרואטי נעשה כדי לנהל את המו”מ מתוך בלגיה ובכך להפעיל לחץ על שני הצדדים, על ליאז’ לשלם יותר ועל מכבי להתפשר בדרישותיה כדי למכור את השחקן.
3 צפייה בגלריה
סטיפה פריצה
סטיפה פריצה
סטיפה פריצה
(ראובן שוורץ)
בינתיים, במכבי ת”א, שרותחים על המבוכה שפריצה גרם להם היום וטרם הוציאו הודעה רשמית בנושא, היה זה המאמן ולאדן איביץ’ שדיבר הערב במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מול הפועל חדרה והתייחס מעט לנושא הקרואטי: “הוא הפתיע אותי, חוקי המועדון גדולים מכל אחד".
בתוך כך, הכעס הגדול עוד יותר כשכל האירוע מתרחש יממה בלבד לפני משחק ליגה חשוב ודווקא אחרי הדחה מאירופה. כמובן שאם החלוץ יעמוד על רצונו שלא לחזור וליאז’ לא תשלם את הסכום שמכבי מעוניינת ייתכן והנושא יעבור לכדי מאבק משפטי, כאשר כזכור החלון בבלגיה ייסגר ב-6.9.
3 צפייה בגלריה
סטיפה פריצה
סטיפה פריצה
סטיפה פריצה
(ראובן שוורץ)