3 צפייה בגלריה
שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים
שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים
שחקני בית"ר ירושלים מאוכזבים
(חגי מיכאלי)
בתום משחק סוער ומאוד חד צדדי הערב (ראשון) באצטדיון שלמה ביטוח שבפתח תקווה, הפועל באר שבע דרסה בקלילות 0:5 את בית”ר ירושלים המפורקת ועשתה זאת בפתיחת שבוע עמוס שיכלול משחקים מול מ.ס אשדוד ברביעי ונגד מכבי חיפה ביום שבת.
מאמן בית”ר ירושלים יוסי אבוקסיס אמר: “אנחנו עדיין לא מוכנים לליגה, אבל זה עדיין לא מצדיק לקבל כאלה שערים. תוך כדי עונה אנחנו בונים את הקבוצות, מחכים ששחקנים יחזרו ויצטרפו. תוצאה לא נעימה, אבל עדיף להפסיד 5:0 מאשר חמש פעמים 1:0, קיבלנו את כל הסטירות היום. עדיין לא חזרו לנו שחקנים, הגולים הראשון והשני היו ממצב נייח ואז התפרקנו. לוקח הכול על עצמי, מה שמאכזב זה שבא קהל אדיר ותמך בקבוצה, אפילו בפיגור. יהיו ימים טובים”.
ברדה: ״עושים מזבוב פיל, ככה רמזי חוגג״
“המשימה להשאיר את הקבוצה בליגה אפשרית, אפילו מעבר לזה. צריכים עוד שחקן אמצע, סוגיית השוער? נתנאל דלויה התחיל בצורה פחות טובה. נחשוב ונראה. לא מוכנים, אבל מתארגנים ובטוחים שתהיה כאן קבוצה הרבה יותר טובה. יהיו שחקנים שיכולים לשנות את הקבוצה. מכעיס שהתפרקנו ככה, אבל זו התוצאה של הבנייה שלנו. בעוד חודש נדבר אחרת”.
מקס גרצ’קין הוסיף על מאמנו: “רוצה לבקש סליחה מהקהל הכי טוב בארץ, איכזבנו אותם, שוב. קשה לי לתאר את התחושות, עלינו באנרגיות טובות דווקא. לא מספיק מה שאנחנו נותנים, נעבוד על זה. הזיכרון בכדורגל קצר לטוב ולרע, חייבים למחוק את המשחק הזה. מצטער על התוצאה, זה לא מגיע לקהל שלנו ונשתפר כבר במשחק הקרוב”.
3 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס וגל כהן
יוסי אבוקסיס וגל כהן
יוסי אבוקסיס וגל כהן
(חגי מיכאלי)
מאמן הפועל באר שבע אליניב ברדה אמר: “היה חשוב לשים את העלייה לבתים בצד, הליגה זה הלחם והחמאה שלנו. מאוד חשוב לפתוח בצורה טובה. היריבות לצמרת? לא ראיתי את מכבי וחיפה, מרוכז בהפועל ב”ש בלבד. כבר ברביעי יש משחק, אין זמן לחגוג. גם במחצית הראשונה הגענו למצבים בצורה טובה, לא היה מספיק שוטף, אבל בחצי השני ניצלנו את השטחים עם דור מיכה”.
“אני יודע שיש כל כך הרבה דברים לשפר, יש המון מה לעשות. שאפי סוליימאנוב? יכול לפרק הגנות כמו של מכבי חיפה ומכבי תל אביב. שווה בין שווים מול כל קבוצה, גם בליגה וגם באירופה. רוצים להיות הכי טובים שאנחנו יכולים. חאתם עבד אלחמיד למכבי חיפה? מקצוען ברמה הכי גבוהה, לא יודע על דיבורים אחרים. חיזוק? עוד שחקן או שניים בהחלט יכולים לשדרג את הקבוצה עוד יותר, בעיקר בעמדות קדמיות”.
3 צפייה בגלריה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
(חגי מיכאלי)