3 צפייה בגלריה
כותרות העיתונים בספרד
כותרות העיתונים בספרד
כותרות העיתונים בספרד
(צילום מסך)
ברצלונה הראתה את הפוטנציאל האדיר שלה כשהשיגה אתמול (ראשון) ניצחון 0:4 אדיר בקאמפ נואו על חשבון ויאדוליד. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, שודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.
“לבנדובסקי – הקטר של הרכבת של ברצלונה”, נכתב ב’אס’, “בארסה נראית כמו שצ’אבי רוצה והשיגה ניצחון חשוב במבחן מלחיץ. הפולני נתן הופעת ‘מאסטר-קלאס’ והקטלונים לחצו כמו מפלצות”. ב’מונדו דפורטיבו’ הוסיפו: “לבנדובסקי הדליק את המגרסה של ברצלונה במשחק אישי וקבוצתי אדיר. ה’פולני המעופף’”.
“ב’מארקה’ הוסיפו: “לבנדובסקי הוא הקטר של רכבת ברצלונה, שהבהירה שה-0:0 מול ראיו היה תאונה”. ב’ספורט’ התפייטו: “לבנדובסקי הציג את עצמו מול רונאלדו. זה היה מאותם לילות שחלמו עליהם בקאמפ נואו מהרגע שהחתימו את ה-’9’ הטוב בעולם”.
פשוט הצגה: בארסה מפרקת 0:4 את ויאדוליד
בקטלוניה הוסיפו: “ברצלונה המלכותית – אחד מהחלוצים הטובים בהיסטוריה, רונאלדו, היה ביציע וראה את השערים של לבנדובסקי. ז’ול קונדה שחיכה זמן רב לבכורה שלו סוף סוף קיבל אותה ודווקא כמגן ימני. בארסה הותירה רושם חיובי והפרויקט של צ’אבי ממשיך להיבנות. עדיין יש שחקנים שאמורים להגיע”.
3 צפייה בגלריה
שחקני ברצלונה חוגגים. עוד תצוגת תכלית
שחקני ברצלונה חוגגים. עוד תצוגת תכלית
שחקני ברצלונה חוגגים. עוד תצוגת תכלית
(רויטרס)
צ’אבי שיתף לאחר עוד הצגה של הקבוצה שלו: “עכשיו אנחנו חושבים על המשחק של סביליה. היום שיחקנו משחק די שלם ואנחנו עושים צעדים קטנים. זה לא היה אסון מוחלט גם מול ראיו, והיום הכל היה מושלם. לבנדובסקי? אני חושב שהוא שחקן יוצא דופן. הוא מנהיג טבעי ועובד קשה מלידה. הוא דוגמה לשאר הסגל. הוא שמח וזה הכי חשוב. הוא מראה בגרות בכדורגל ומדבר עם השחקנים הצעירים”.
אגב, החלוץ הפולני הוא השחקן הראשון שכובש ארבעה שערים בשלושת משחקי הליגה הראשונים שלו מאז רדאמל פלקאו שעשה זאת במדי אתלטיקו מדריד ב-2011, והוא הראשון שעשה זאת בברצלונה במאה ה-21.
3 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי חוגג
רוברט לבנדובסקי חוגג
רוברט לבנדובסקי חוגג
(רויטרס)
על ההגנה שלו אמר צ’אבי: “אריק (גארסיה) שיחק נהדר. זה תענוג שיש אותו בקבוצה וזה נהדר לאמן אותו. הוא יכול להיות מנהיג בגיל 21. אני בטוח שג’ורדי אלבה וג’רארד פיקה יקבלו דקות. אנחנו משחקים הרבה ויכולות להיות גם פציעות. התחרות בריאה ומוציאה את המיטב מהשחקנים”.