2 צפייה בגלריה
רונאלדו וז'ואן לאפורטה
רונאלדו וז'ואן לאפורטה
רונאלדו וז'ואן לאפורטה
(רויטרס)
רגע אחרי שוויאדוליד הפסידה 4:0 לברצלונה בקאמפ נואו, יכול מאוד להיות שהיא תצרף שחקן שלה. בעלי הסגולים רונאלדו, שישב ביציע לצידו של ז’ואן לאפורטה, אישר שהעולה החדשה מעוניינת בעבדה הצעיר, שלא נמצא בתוכניות של צ’אבי העונה. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, שודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.
רונאלדו אמר: “אנחנו רוצים להתחזק בקיצוני שמאלי ואני מקווה שיהיו הפתעות לפני שחלון ההעברות יסתיים. עבדה הוא שחקן מצוין ואנחנו מעוניינים בו”. הברזילאי הוסיף שהוא עדיין לא דיבר על הנושא עם לאפורטה, אבל אמר זאת לפני המשחק, ואחרי המשחק הם ככל הנראה שוחחו על נושא ההשאלה.
עבדה כמובן לא לקח חלק במפגש מול ויאדוליד ולא זומן לסגל, כשהפרטים להעברתו בהשאלה יחסית סגורים. אם שום דבר לא ישתבש ברגע האחרון, עבדה ישתף פעולה בחלק הקדמי עם שון וייסמן עד סיום העונה, כאשר לפני כן הוא יחדש את חוזהו בברצלונה עד 2026.
2 צפייה בגלריה
עבדה
עבדה
עבדה
(רויטרס)
אגב, לאפורטה הגיע לקאמפ נואו עם משקפי שמש, וכשהוריד אותם ברגע הפגישה עם רונאלדו נראה שיש לו פנס בעין, מה שהדאיג את האוהדים שישבו בסמוך אליו באצטדיון. האוהדים שאלו לשלומו והוא מסר שזה קרה כתוצאה מ”תאונה”, כפי שתואר בתקשורת. הפגיעה קרתה ככל הנראה בביתו לפי מה שמספרים בספרד.

פשוט הצגה: בארסה מפרקת 0:4 את ויאדוליד