2 צפייה בגלריה
מאוויס צ'יבוטה
מאוויס צ'יבוטה
מאוויס צ'יבוטה
(עמרי שטיין)
במכבי חיפה לא מסתירים את הטירוף הגדול והביקוש העצום של אוהדים מכל רחבי הארץ ואפילו מעבר לים לרצות להשיג כרטיסים למשחקי הבית בליגת האלופות. בשבוע הבא הקבוצה תחל את המסע בליגה הטובה ביותר בעולם בחוץ מול בנפיקה ליסבון, אבל שבוע לאחר מכן במחזור השני מצפה לאוהדים משחק מרתק בסמי עופר מול פאריס סן ז'רמן של ליאו מסי, ניימאר וכוכבים אחרים וגדולים.
עוד קודם לכן, לירוקים מצפה מפגש מול בני סכנין, עליו אמר המאמן ברק בכר: "אנחנו נכנסים לתקופה מאוד אינטנסיבית ואנחנו מוכנים אליה. אמרתי אחרי נתניה שהמשחק עם סכנין בחוץ יהיה הכי קשה שלנו העונה, בגלל האינטנסיביות, בגלל השינויים ובגלל שצריכים לעשות רוטציות, אין מה לעשות, אבל אנחנו נבוא בצורה הכי טובה. רוצים לעשות ניצחון שני בליגה, זה חשוב לנו מאוד". קפטן הקבוצה, נטע לביא, הפך לאב לבנו הראשון ולא ייכלל בסגל להתמודדות.
הרכב מכבי חיפה: ג’וש כהן, ינון אליהו, שון גולדברג, עופרי ארד, סאן מנחם, עלי מוחמד, מוחמד אבו פאני, מאור לוי, דין דוד, ניקטה רוקאביצה ומאוויס צ'יבוטה.
ברק בכר לקראת המשחק מול בני סכנין
האוהדים עצמם מחכים לרגע בו המועדון יוציא את מחירי המנויים למשחקים בסמי עופר, ואלפים מהם כבר הבטיחו לעצמם במקביל טיסות לחלק ממשחקי החוץ של הקבוצה עוד לפני שבכלל רכשו כרטיסים למשחקים עצמם: "אם היה ניתן למלא את המרקנה האורגינל ולא של הכוכב האדום – היינו עושים זאת. יש ביקוש עצום לכרטיסים וכל אחד מאנשי המועדון מקבל מאות פניות לכרטיסים, אבל היד קצרה מלעזור לכולם", אמרו במכבי חיפה.
עד כמה ההתעניינות גדולה תעיד העובדה שגם ארגון "יד עזר לחבר" החליטה לרכוש כ-200 מינויים לליגת האלופות, אשר יחולקו חינם וללא עלות לאוכלוסיות המוחלשות בהם ניצולי שואה, קשישים, נוער וילדים עם צרכים מיוחדים ומשפחות מעוטי יכולת. יו"ר יד עזר לחבר שמעון סבג שעובד בשיתוף פעולה עם המועדון הירוק אמר בנושא: "אנו חושבים שגם לאוכלוסיות חלשות אלה מגיע לטעום ובכך גם לצפות וליהנות ממשחקי מכבי חיפה, שהיא גם בעיניי מועדון הכדורגל הכי חברתי שיש לנו כיום במדינת ישראל".
2 צפייה בגלריה
שמעון סבג ויעקב שחר
שמעון סבג ויעקב שחר
שמעון סבג ויעקב שחר
(קרדיט יוסף הירש)
במקביל לטרפת הכרטיסים למשחקים בסמי עופר, מתנהל מרוץ נגד הזמן לצירוף בלם זר איכותי. עד כה מספר מועמדים עלו וירדו מהפרק בגלל סיבות שונות, אבל הירוקים משוכנעים שניתן להנחית עד תום מועד העברות ב-2 בספטמבר בלם זר אחד איכותי לפחות, וכל המאמצים מופנים לשם.
מחר האלופה תשלים את המחזור הראשון בדוחא מול בני סכנין, משחק שגם בו תהיה מצוקת כרטיסים, שכן רק 400 כרטיסים הוקצו לטובת הקבוצה. המאמן ברק בכר ימשיך לעשות רוטציה רחבה ככל שניתן על מנת להיערך לאחד השבועות העמוסים ביותר, כאשר בסוף השבוע הקבוצה תצא למשחק חוץ סופר קשה בטוטו טרנר וכעבור שלושה ימים תשחק בליסבון מול בנפיקה.