4 צפייה בגלריה
ערן זהבי חוגג. כבש בבעיטה הראשונה
ערן זהבי חוגג. כבש בבעיטה הראשונה
ערן זהבי חוגג. כבש בבעיטה הראשונה
(איציק בלניצקי)
מכבי תל אביב עושה חיים בליגת העל. אחרי החמישייה מול בני ריינה במחזור הקודם, החבורה של ולאדן איביץ’ הביסה 0:6 את הפועל חדרה והתבססה במקום הראשון בטבלה. ערן זהבי (17) ודור פרץ (92) כבשו שערים בחזרה לליגה, כשבתווך אוסקר גלוך הבקיע צמד תוך שלוש דקות (18, 20), אנריק סבוריט (26) וג’ורג’ה יובאנוביץ’ (82) הוסיפו לחגיגה.
ערן זהבי, שכבש את השער הראשון במשחק, אמר: “זה כיף, באמת אחרי הרבה מאוד זמן בליגה כבשתי שער. שיחקנו מעולה, צריך להגיד מילה טובה לקהל פה שמילא את האצטדיון. ביום חמישי היה אכזבה וזה משדר על העוצמה שלנו השנה, לפני המשחקים מול ניס אף אחד לא נתן לנו סיכוי ובסוף אנחנו יוצאים מאוכזבים וזה אומר הכל. אני חושב שעשינו את העבודה מעולה היום וכולם עשו את הדברים כמו שצריך וזה מה שחשוב”.
על שיתוף הפעולה עם יובאנוביץ’: “שחקנים טובים תמיד יכולים לשחק טוב ביחד, ברור שהיה לי חשוב שהוא יבקיע, כשמבקיעים שלושה או ארבעה שערים ואתה לא על הלוח זה לא נעים. אמרתי לו שיירגע ושהוא יהיה על הלוח. חשוב שכולנו נהיה טובים ביחד ונפעל אחד למען השני”.
איביץ': ״רוצים להיות יותר טובים״
על אוסקר גלוך: “אוסקר שחקן מעולה, ילד מאוד מאוד מוכשר. חשוב שימשיך בדרך הזאת והדברים יגיעו לבד. אני לא צריך לקחת אותו תחת חסותי, אני צריך להראות לו דוגמה של איך להיות מקצוען ואיך להתאמן כמו שצריך בכל סיטואציה”.
4 צפייה בגלריה
ערן זהבי ואוסקר גלוך חוגגים
ערן זהבי ואוסקר גלוך חוגגים
ערן זהבי ואוסקר גלוך חוגגים
(איציק בלניצקי)
על המאבק המשולש בליגה: “אנחנו במרתון, רק התחלנו, יש עוד המון משחקים בקופה ולצערנו, ולשמחתנו, אנחנו משחקים רק במסגרת אחת. ניתן את ה-100 אחוז שלנו, אף אחד לא צריך לנוח או לשמור כוחות ומי שתיקח בסוף יותר נקודות תנצח”.
איביץ’ אמר לאחר המשחק: “עשינו משחק אחד טוב אחרי שלושה ימים שנחנו מהמשחק בניס, שם שיחקנו 120 דקות. אנחנו יכולים להיות מרוצים מהתוצאה. זאת ההתחלה, יש לנו עוד עבודה ולהשתפר במשחק. ניצחנו 0:6 והחמצנו מצבים. אנחנו מבקשים מהשחקנים תמיד להתחיל חזק. יש לנו 5 חילופים והשחקנים צריכים לעבוד מהשנייה הראשונה עד השנייה האחרונה. אם הם מתעייפים אחרי 20 דקות או 60 דקות, זה לא משנה כרגע כי יש לנו שחקנים מהספסל שיכולים להחליף אותם ולעשות את אותה עבודה כמוהם”.
4 צפייה בגלריה
ולאדן איביץ'
ולאדן איביץ'
ולאדן איביץ'
(איציק בלניצקי)
על השילוב של יובאנוביץ’ וזהבי: “אנחנו יודעים את האיכות שלהם, הם יודעים להבקיע ולבשל, אני שמח שהם עובדים קשה בשביל הקבוצה. יובאנוביץ’ שיחק 120 דקות, זהבי שיחק 60 דקות ועכשיו שניהם הגיעו בצורה טובה. נתנו לזהבי לשחק 90 דקות כדי לקבל את האנרגיה ולהכניס אותו שוב לאווירה”.
המאמן המפסיד, אסף נימני, אמר: “לא הופענו היום. בחלומות הכי רעים שלי, והיו לי חלומות רעים, לא ראיתי את זה קורה. יש לנו הרבה לעשות חושבים. מי שרואה אותי ואת הסגנון שלי אני בן אדם בלי שום קשר, אני חי את הקו ואת המשחק. אני טוען שלחץ זה חלק מהמשחק, זה לא אמור להרתיע אותך ולהקפיא אותך. אני לא חושב שהיינו לחוצים, אבל לא הבנו באמת מול מי אנחנו משחקים. אנשים צריכים לבוא עם הרבה לב והרבה נשמה, כואב לי מאוד על האוהדים שהגיעו כאן היום. הפועל חדרה הוא מועדון קטן וצנוע, הגיעו 1,500 אוהדים. בסוף שלחנו אותם הביתה וזה הדבר שהכי מתסכל אותי. אני מבקש סליחה מכל האוהדים, הם ציפו למשהו אחר”.
4 צפייה בגלריה
אסף נמני
אסף נמני
אסף נמני
(ראובן שוורץ)
על מה אפשר לשפר כדי שדבר כזה לא יחזור על עצמו: “כולנו אנשי מקצוע, צריך להיכנס לפרופורציה. חד משמעית אני מאוכזב, חד משמעית אני מבואס, אבל יש לנו חוק של 24 שעות של להיות בדאון ואז להמשיך הלאה. אני מתנצל שוב מהאוהדים שלנו, מבטיח שנהיה טובים יותר במשחק הבא”.
שוער המארחת, רובי לבקוביץ’, אמר לאחר התבוסה: “ברור שזה לא נעים לקבל שישייה, לא חלמנו על תוצאה כזאת, אבל אנחנו מקצוענים וזה חלק מהקריירה. חדרה עשתה היום את המשחק הכי גרוע שלה מאז שהיא בליגת העל. אני אישית מבטיח לאוהדים של הפועל חדרה ולכל מי שאוהב את המועדון הזה שתצוגה כזאת לא תקרה בחיים. אנחנו נוציא את הקבוצה מהבור הזה. זה לא נכון להגיד כרגע איך לעשות ומה לעשות, אני רק יכול להגיד שדבר כזה לא יחזור על עצמו”.
איביץ': ״רוצים להיות יותר טובים״