2 צפייה בגלריה
עדן קארצב באימון מכבי נתניה
עדן קארצב באימון מכבי נתניה
עדן קארצב באימון מכבי נתניה
(ראובן שוורץ)
יומיים וחצי חלפו מאז ההפסד של מכבי נתניה 4:1 למכבי חיפה ובעיר היהלומים מנסים לשים את המשחק מאחור ולהתרכז במשחק הליגה הביתי ביום שני הבא מול הפועל ת"א. המאמן בני לם ערך שיחה קצרה באימון שלאחר ההפסד עם ואמר: "אני סומך עליכם. בואו נצא לשבוע חדש ונשכח מהמשחק הזה. בשנה שעברה גם כשהפסדנו הצלחנו להתאושש מזה מהר ואני סומך עליכם שזה יקרה גם הפעם".
לצד ההפסד, מי שצפוי להיות בסגל למשחק מול האדומים הוא הקשר עדן קארצב, לראשונה מאז התפוצצה עסקת מעברו לדינמו מוסקבה הרוסית. למרות שחלקים מסוימים בקהל לא אהב את העובדה שקארצב המריא במהרה לרוסיה ללא הודעה, אמש הסתיימה המתיחות בין הצדדים.
קארצב נפגש עם מספר נציגים מארגון האוהדים ‘ואטוס לוקוס’ כאשר הצדדים החליטו על יציאה לדרך חדשה. על פי הודעת הארגון: "נתמוך בכל צעד שעדן יעשה לקראת מעבר לחו"ל. השחקן אפילו סירב להצעות פי שלוש בשכר הנוכחי מצד קבוצות אחרות בישראל. כל עוד הלב נמצא בארץ בנתניה, אנחנו מאחוריו".
2 צפייה בגלריה
חיוכים באימון נתניה
חיוכים באימון נתניה
חיוכים באימון נתניה
(ראובן שוורץ)
בהמשך להודעת הארגון ולאחר הפרסום אמש (שני) ב-ONE, על פנייתה המחודשת של הפועל ב"ש ליהלומים לגבי שירותיו, בנתניה אישרו את הפנייה שהתקבלה באמצעות גורם שלישי, אך הבהירו כי כלל לא דנו בה מחוסר רצון. "בארץ, עדן קארצב רוצה לשחק רק במכבי נתניה" הבהיר גורם בכיר בקבוצה. "מנתניה עדן ייצא רק לחו"ל ולא לאף קבוצה אחרת בישראל וזה לא משנה ההצעות שנקבל".
איביץ': ״רוצים להיות יותר טובים״