2 צפייה בגלריה
עבדולאי סק
עבדולאי סק
עבדולאי סק
(האתר הרשמי של אנטוורפן)
מכבי חיפה בדרך לרכש. בלם אנטוורפן עבדולאי סק סיכם בקבוצה של ברק בכר לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת, בהמלצתו של ליאור רפאלוב לירוקים. באלופת ישראל עדיין צריכים לסכם מול הבלגים. לסק צפוי להצטרף דילן בטובינסיקה, צרפתי בן 26 שמשחק בפמליקאו הפורטוגלית ושיתף פעולה בעבר עם הבלם באנטוורפן.
בקבוצה הצפונית מקווים שעוד במהלך 48 השעות הקרובות ניתן יהיה לקבל ממשרד הפנים את האישור הסופי והרשמי לטובת רישומו של עלי מוחמד כתושב ארעי, אלא שבגלל ענייני בירוקרטיה במשרד הפנים חל עיכוב בנוגע למעמדו של הקשר כתושב ארעי, מה שעלול להוביל לאיחור רישומו של הבלם עבדולאי סק לאירופה, כך שלא יוכל לשחק במפעל האירופי אלא רק בליגה.
לרשות הירוקים עומדים פייר קורנו, דניאל סונדגרן, צ'ירון שרי, פרנזי פיירו ואחד משני הבלמים הזרים שאמורים לחתום, כאשר המרכזי שבהם הוא הבלם הסנגלי סק. במכבי חיפה מנסים להדוף את מחול השדים סביב השמות שעולים מידי יום בכל מה שנוגע לבלמים שיגיעו ועובדים בשקט רב, עד שבבלגיה ידעו אתמול לטרוף את הקלפים ולפרסם את המידע סביב הבלם הסנגלי, שלכל הדעות אם יחתום – מדובר בחיזוק משמעותי ביותר למרכז ההגנה ואחד שיכול להתמודד בכבוד מול הקבוצות בליגת האלופות.
2 צפייה בגלריה
עבדולאי סק
עבדולאי סק
עבדולאי סק
(רויטרס)
מדובר בשחקן גבוה (1.92 מטרים) ששיחק בארבע העונה האחרונות בבלגיה וב-63 הופעות בליגה הראשונה השלים 5,011 דקות, כבש חמישה שערים ובישל שניים: "עד לתום העברות באירופה ינחתו כאן שני בלמים ברמה גבוהה מאוד. ברק בכר לחץ מאוד בנושא הבלמים ולא היה מוכן להתפשר בנושא".
בתוך כל אלה, במכבי חיפה נערכים למשחק הערב (שלישי, 20:15) מול בני סכנין בידיעה שמדובר במשוכה הרבה יותר קשה מהמשחק מול מכבי נתניה. ברק בכר כהרגלו לא תרגל את ההרכב המסתמן, אבל צפוי לבצע מספר שינויים ב-11 במטרה לחלק את הכוחות בין המשחק הערב למשחק הסופר מסקרן במוצאי שבת מול הפועל באר שבע בטוטו טרנר. שמו של עדן שמיר עלה כאפשרות לחיזוק, אבל נכון להיום לא נעשתה פנייה רשמית בנושא לשחקן. היו רק גישושים ראשונים.
ברק בכר לקראת המשחק מול בני סכנין