2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל חדרה
שחקני הפועל חדרה
שחקני הפועל חדרה
(איציק בלניצקי)
אכזבה גדולה בהפועל חדרה לאחר התבוסה המשפילה אמש (שני) 6:0 למכבי תל אביב. הקבוצה של אסף נמני, שכבר עשתה צרות לקבוצות הגדולות בשנים האחרונות, רצתה לעשות זאת גם הפעם, אבל ספגה שלושה שערים תוך ארבע דקות והתרסקה בשלב מוקדם מאוד.
״ערב עגום. מכבי תל אביב לא ברמה של הפועל חדרה. עם כל הכאב, כמו שראינו, הפועל חדרה לא הראשונה ולא האחרונה שתספוג תבוסה העונה בליגה כי יש פערים ענקיים בין הקבוצות הגדולות לשאר הליגה השנה״, אמר גורם בכיר במועדון.
״קשה להתאושש מהפסד כזה, אבל יש לנו משחק עונה מול ריינה בשבוע הבא וזה משחק העונה שלנו״, הוסיפו. גם השחקנים יצאו מחדר ההלבשה בפנים שבורות ונראו בהלם מהתבוסה כשאחד מהם אמר: ״פשוט לא היינו קיימים. לא לחצנו, לא הקשינו עליהם. פשוט כלום. זה לא נראה טוב״.
איביץ': ״רוצים להיות יותר טובים״
״קרסנו. אפשר להפסיד, אבל להפסיד בצורה הזאת זה לא הפועל חדרה. מבאס, אבל נשאר לי רק להתנצל בפני הקהל ולהגיע למשחק הבא ולנצח אותו עבורו ועבורנו״, סיכם הקפטן מנשה זלקה. ״התבזינו. אני לוקח אחריות בתור קפטן ואנחנו השחקנים הם אלו שאשמים ולא אף אחד אחר. זו בושה איך שנראינו״.
על ההרגשה: ״ספגנו גולים לא מחויבים למציאות. כל מה שעשינו פשוט לא הלך ויש גם משחקים כאלה. כמו שאחרי ניצחונות אנחנו לא צוהלים, גם אחרי הפסדים לא. מגיעים למשחק הבא, מנצחים ושוכחים ממכבי תל אביב״.
2 צפייה בגלריה
מנשה זלקה
מנשה זלקה
מנשה זלקה
(אחמד מוררה)
על איך מרימים את השחקנים: ״ברגעים כאלה עדיף לשתוק. אני אצטרך לדבר עם השחקנים. צריך להרים את הראש כי אין אופציה אחרת. באתי מהצבא ואני יודע מה זה שקשה וששוברים אותך. המשחק הבא הוא עוד פחות משבוע ורק ניצחון בו ישכיח את הדבר הלא רגיל שהיה פה. צריך להיות גברים עד הסוף. יש פה מועדון שלם שצריך להחזיר לו את הכבוד ואני מבטיח שבמשחק הבא זה יקרה״.
על “הטעיית” הניצחונות בגביע הטוטו: ״המשחק מול הפועל ירושלים היה הפרומו למשחק הזה. ידענו שגביע הטוטו זה הכנה ולא הסתנוורנו. גם שם לא הצגנו יכולת מדהימה, אבל כן היינו קשים״.
על הסגל: ״הסגל הזה אולי יצטרך חיזוק של שחקן או שניים, אבל יש לנו סגל טוב. חיזוק קטן יכול לעזור, אבל גם עם הסגל הזה אסור לנו לקבל שש ממכבי תל אביב ולהיראות ככה. עם חיזוק או פחות חיזוק, אסור להיראות ככה״.