2 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל תל אביב בהיכל שלמה
אוהדי הפועל תל אביב בהיכל שלמה
אוהדי הפועל תל אביב בהיכל שלמה
(רדאד ג'בארה)
הפועל תל אביב תחזור לשחק העונה באירופה כשתשתתף בשלב הבתים של היורוקאפ. האוהדים האדומים בטירוף ולאחר שנמכרו כל המקומות בהיכל שלמה, מלבד אלו שהוקצו לקבוצות החוץ, במועדון מבינים כי האולם, בו יש 3,500 מקומות ישיבה, כבר צר מלהכיל והם היו רוצים לעבור לאולם גדול יותר.
רמי כהן, יו”ר הקבוצה, במצע הבחירות שלו לוועד העמותה ולוועדת הביקורת שיתקיימו במהלך חודש ספטמבר אף כותב שאחד היעדים שלו הוא שלקבוצה יהיה אולם יותר גדול. אך מדובר בדבר לא פשוט. את האולם הנוכחי של ‘קבוצת שלמה’ אי אפשר להגדיל ולבנות אולם חדש, בתקציב של מאות מליוני שקלים, לא בתכניות העירייה בשנים הקרובות.
גורמים עירוניים מציינים כי יש מבחינת הקבוצה אפשרות תמיד לעבור לשחק בהיכל ‘מנורה מבטחים’, אבל מבינים שזה לא יקרה מבחינתם בגלל הזהות הברורה עם מכבי ת”א. בעירייה מתכננים להקים בסמוך להיכל קבוצה שלמה, הדרייב אין, אולם נוסף שישמש רק לאימונים.
2 צפייה בגלריה
היכל מנורה מבטחים
היכל מנורה מבטחים
היכל מנורה מבטחים
(איציק בלניצקי)
מבחינת העירייה אולם גדול של כ-20 אלף מקומות שיוכל גם לארח אירועים גדולים עשוי להבנות בעתיד, אבל כרגע, בהפועל ת”א שחולמים על אולם של 6,000-7,000 מקומות, יצטרכו להמשיך רק לפנטז על כך בשנים הקרובות. מהיכלי הספורט נמסר בתגובה: “אנחנו שמחים על הצלחת הפועל ת”א, אך לא נראה שניתן יהיה להקים בתקופה הקרובה אולם חדש, זה לא נמצא בתכניות”.