3 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה
(רויטרס)
קיליאן אמבפה נמצא באמצע מלחמת הגרסאות בין פול פוגבה לאחיו מתיאס. הסקנדל הזה עלול ליצור לא מעט בעיות בכל הקשור לנבחרת צרפת לקראת מונדיאל 2022, כאשר מתיאס פוגבה כזכור האשים את אחיו בכך ששכר רופא מכשף במטרה לפצוע את החלוץ.
“הקייס הזה עלול להתפוצץ בין הכוכבים”, תיארו ב’לאקיפ’, “דידייה דשאן יהיה חייב להתמודד מול הסערה התקשורתית, כאשר גם אם פוגבה לא יהיה כשיר ולא יהיה חלק מהסגל, ב-15 בספטמבר המאמן ידבר לתקשורת ויישאל על הפרשה”. ב’מארקה’ הוסיפו: “סקנדל בנבחרת צרפת לפני המונדיאל – קודם זה היה בנזמה ו-ולבואנדה, עכשיו זה”.
פוגבה עצמו ספג איומים ממתיאס ושותפיו, כשנאמר לו שאם לא ישלם להם כסף, הם יפיצו את המידע על ניסיונו לחבל בקריירה של אמבפה. לפי התקשורת הצרפתית, האחרון מנסה לצפות בפרשה הזאת מרחוק ולא להתערב בה, אבל יחד עם זאת עוקב אחרי המתרחש.
כריסטוף גאלטייה נשאל על המצב של אמבפה בעקבות השמועות על פוגבה והשיב: “קיליאן במצב רוח טוב מאוד, הוא לא מראה סימנים שהוא מודאג מזה”.
בתוך כך, פאריס סן ז’רמן רשמה השבוע את המעידה הראשונה שלה בליגה הצרפתית כשסיימה ב-1:1 ביתי עם מונאקו. לקראת הסיום, בדקה ה-87, המאמן כריסטוף גאלטייה החליט להוציא את ליאו מסי במצב של 1:1, כאשר פבלו סראביה נכנס, אבל הישועה לא הגיעה.
ב’מונדו דפורטיבו’ ביקרו את מאמן האלופה וטענו: “מי מוציא את מסי כשאתה צריך שער? אלו שטויות שגם הארגנטינאי עצמו לרוב לא אוהב. בעבר כשאלחנדרו סאבלה מונה למאמן ארגנטינה, הוא ביקש עצה מפפ גווארדיולה, שאמר לו ‘צריך לדבר מעט מאוד עם מסי, להגן עליו, להקשיב טוב למעט שהוא אומר ולא לשכוח לא להוציא אותו לעולם מהמגרש, גם לא בסיום כדי לקבל תשואות’”.
בספרד נזכרו באליפות 100 הנקודות של ברצלונה, אז המאמן טיטו ווילאנובה החליף את הפרעוש רק פעם אחת – כשנפצע. בפאריס כבר היו ביקורות על מאוריסיו פוצ’טינו כשהוציא מהמגרש את הפרעוש במצב של ניצחון, וכעת גאלטייה הוא זה שסופג את האש.
3 צפייה בגלריה
כריסטוף גאלטייה
כריסטוף גאלטייה
כריסטוף גאלטייה
(רויטרס)
בתוך כך, נראה שיש “הסכם שלום” בין קיליאן אמבפה לניימאר, שבעט את הפנדל מול מונאקו למרות ההצהרה של גאלטייה שהצרפתי הוא הבועט הבכיר בקבוצה. המאמן אישר שהשניים שוחחו לפני הפנדל ואף הוסיף: “קיליאן בירך אותו לאחר מכן וככה זה צריך להיות”. ב’לאקיפ’ טוענים שגאלטייה אמר לקבוצתו עוד ביפן שאמבפה יהיה הבועט הבכיר, מה שיצר תחילה את הבלגן במשחק מול מונפלייה, אז הברזילאי בעט מהנקודה הלבנה.
3 צפייה בגלריה
לא שקט בפאריס. אמבפה וניימאר
לא שקט בפאריס. אמבפה וניימאר
לא שקט בפאריס. אמבפה וניימאר
(רויטרס)
פשוט הצגה: בארסה מפרקת 0:4 את ויאדוליד