1 צפייה בגלריה
יצטרך קורס מזורז. טשואמני ואנצ'לוטי
יצטרך קורס מזורז. טשואמני ואנצ'לוטי
יצטרך קורס מזורז. טשואמני ואנצ'לוטי
(רויטרס)
ריאל מדריד תארח היום (שבת, 17:15) את ריאל בטיס באצטדיון הברנבאו במסגרת המחזור הרביעי בליגה הספרדית. מדובר בקרב הקבוצות היחידות שנשארו מושלמות וחיברו שלושה ניצחונות רצופים מפתיחת העונה. המשחק, כמו כל משחקי הליגה הספרדית, ישודר בערוץ ONE למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV ופרטנר TV.
הרכב ריאל מדריד: טיבו קורטואה, דני קרבחאל, אדר מיליטאו, דויד אלאבה, פרלאן מנדי, לוקה מודריץ’, אורליאן טשואמני, אדוארדו קמאבינגה, רודריגו, ויניסיוס ג’וניור וקארים בנזמה.
עשור להופעת הבכורה של לוקה מודריץ' בריאל
החניכים של קרלו אנצ’לוטי התחילו את הליגה עם שלושה מפגשי חוץ רצופים בהם הביסו את יריבותיהם: 1:2 על אלמריה, 1:4 על סלטה ויגו והאחרון שבהם היה 1:3 על אספניול. כעת, הבלאנקוס עם תשע נקודות מתשע אפשריות, כשהם עם תשעה שערי זכות ושלושה שערי חובה.
מנגד, החבורה של מנואל פלגריני פתחה מצוין עם 0:3 על אלצ’ה בבית, אחר כך יצאה למשחק חוץ במיורקה ושם השיגה ניצחון 1:2 יקר כשהמשיכה עם 0:1 נוסף על אוססונה ובעצם השיגה גם היא תשע נקודות מתשע אפשריות, כשהיא עם שישה שערי זכות ושער חובה אחד בלבד שהיא סופגת.
בעונה שעברה ריאל מדריד ניצחה את המפגש הראשון בין הקבוצות בביתה עם 0:1, כשבסיבוב השני שתי הקבוצות התחלקו בנקודות אחרי 0:0 ללא שערים כשבטיס אירחה. אפרופו הירוקים, הניצחון האחרון שלהם על הבלאנקוס היה בעונת 2019/20 כשהשיגו 1:2 יקר בביתם בחודש מרץ.