4 צפייה בגלריה
ואשק פוספיסיל
ואשק פוספיסיל
ואשק פוספיסיל
(ראובן שוורץ)
טורניר ווטרג’ן בתל אביב נמשך הערב (חמישי) כאשר הנציג הישראלי, עידן לשם, התמודד מול ואשק פוספיסיל הקנדי ונכנע לו 2:0 בשתי המערכות, זאת לאחר שהפגין עליונות, שבר את ההגשות של לשם שלוש פעמים והעפיל לרבע הגמר שם יפגוש את נובאק ג’וקוביץ’ אחרי שהסרבי גבר על פבלו אנדוחאר בקלילות.
לשם, שהגיע אחרי ניצחון בדרבי הישראלי על חברו ישי עוליאל, היה במומנטום טוב אך ההגשות של יריבו הקנדי היו חדות ועוצמתיות כשבמערכה הראשונה לשם עוד נתן קונטרה במצב של 2:2, אך שם פוספיסיל שבר את ההגשות שלו בדרך ל-2:5 במה שהסתיים בסופו של דבר בניצחון 3:6.
במערכה השנייה לשם כבר לא הצליח לעמוד בקצב של יריבו המדורג 149 בעולם וכבר במשחקון השלישי פוספיסיל שבר את ההגשות של לשם בפעם השנייה, כשעשה זאת שוב במשחקון השביעי שסלל את הדרך שלו לרבע הגמר וקבע ניצחון 2:6 במערכה השנייה ובסך הכל 0:2.

מערכה ראשונה – 3:6 לפוספיסיל

כבר במשחקון הראשון, הטניסאי הקנדי שמר על הגשותיו עם חבטות חדות בדרך ל-0:1. הישראלי לא נשאר חייב ובמשחקון השני שמר גם הוא על הגשותיו ואיזן ל-1:1. פוספיסיל המשיך להיות חד ועלה גם ל-1:2 בהגשות שלו. ההתמודדות המשיכה להיות צמודה כאשר לשם המשיך להגיש בצורה חזקה בדרך ל-2:2.
4 צפייה בגלריה
עידן לשם
עידן לשם
עידן לשם
(ראובן שוורץ)
הקנדי צבר תאוצה בהגשות ולשם לא הצליח להגיב לו בצורה טובה במשחקון החמישי, כפוספיסיל שמר על ההגשות ועלה ל-2:3. במשחקון השישי, הגיעה השבירה הראשונה כאשר לשם הגיש ופוספיסיל ניצח אחרי קרב צמוד. הקנדי ניצל את הסיטואציה כדי לשמור על ההגשות שלו ולעלות ל-2:5. במשחקון העוקב לשם שמר על ההגשות שלו וצימק ל-5:3 מבחינתו. כל זאת לא הספיק לישראלי, זאת לאחר שפוספיסיל שמר על הגשותיו במשחקון התשיעי בדרך לניצחון במערכה הראשונה – 3:6.
4 צפייה בגלריה
ואשק פוספיסיל
ואשק פוספיסיל
ואשק פוספיסיל
(ראובן שוורץ)

מערכה שנייה – 2:6 לפוספיסיל

במשחקון הראשון בפתיחת המערכה השנייה נולד קרב צמוד ועיקש בנקודות האחרונות שבו לשם שמר בסופו של דבר על ההגשות שלו ועלה ל-0:1. פוספיסיל המשיך לעמוד בקצב בצורה טובה ובמשחקון השני שמר על ההגשות שלו בדרך ל-1:1.
במשחקון השלישי הגיעה התפנית, כאשר פוספיסיל שבר את ההגשות של לשם ועלה ל-1:2. הקנדי המשיך במומנטום ושמר על ההגשות שלו ועלה ל-1:3. לשם צמצם ל-3:2 מבחינתו כששמר על ההגשות שלו. פוספיסיל עלה ל-2:4 בהגשות שלו והקשה על יריבו.
הקנדי הכריע את לשם שנית כאשר במשחקון השביעי שבר את ההגשות שלו ופתח פער בדרך ל-2:5. המשחקון השמיני והאחרון אמנם היה צמוד ולשם ניסה להשיב, אך בסופו של דבר פוספיסיל יצא עם ידו על העליונה בדרך לניצחון 2:6 ו-0:2 בשתי המערכות.
4 צפייה בגלריה
עידן לשם
עידן לשם
עידן לשם
(ראובן שוורץ)
פורסם לראשונה: 18:08, 29.09.22