8 צפייה בגלריה
שחקן מכבי פתח תקווה חוגגים
שחקן מכבי פתח תקווה חוגגים
שחקן מכבי פתח תקווה חוגגים
(שחר גרוס)
המחזור ה-11 בליגה הלאומית יצא לדרך היום (שישי) כשבמוקד הפועל כפר סבא הפסידה 3:1 למכבי פתח תקווה. הפועל עכו נעצרה עם 1:1 מול הפועל רמת גן והפועל פתח תקווה נכנעה בביתה 2:0 להפועל ראשון לציון.

הפועל כבר סבא – מכבי פתח תקווה 3:1

הקבוצה של שי ברדה חזרה לנצח והוכיחה הרבה אופי כשחזרה מפיגור מוקדם והבקיעה שלושה שערים עוד לפני ההפסקה. הקבוצה מאם המושבות מגדילה את הפער בצמרת לחמש נקודות, כפר סבא נעצרת אחרי שני ניצחונות רצופים.
דקה 9, שער! הפועל כפר סבא עלתה ליתרון 0:1: הירוקים השיגו את היתרון החשוב מול הקהל הביתי. כדור קרן יצר ערבוביה ברחבה ואוהד חזוט הצליח להגיע ראשון לכדור ודחק אותו מקרוב.
8 צפייה בגלריה
אוהד חזוט חוגג
אוהד חזוט חוגג
אוהד חזוט חוגג
(שחר גרוס)
דקה 11, שער! מכבי פתח תקווה השוותה ל-1:1: זה לא לקח הרבה זמן. שתי דקות בלבד לאחר שער היתרון הירוק אילייה שקורין כבש מקרוב ואיזן את התוצאה.
8 צפייה בגלריה
שחקני מכבי פתח תקווה אחרי השער
שחקני מכבי פתח תקווה אחרי השער
שחקני מכבי פתח תקווה אחרי השער
(שחר גרוס)
דקה 29, שער! מכבי פתח תקווה עלתה ליתרון 1:2: המהפך של האורחים הושלם. מוטי ברשצקי הוכשל ברחבה ואפשר לטל בן חיים לכבוש את השער הראשון שלו במשחק.
8 צפייה בגלריה
טל בן חיים כובש מהנקודה הלבנה
טל בן חיים כובש מהנקודה הלבנה
טל בן חיים כובש מהנקודה הלבנה
(שחר גרוס)
8 צפייה בגלריה
שחקני מכבי פתח תקווה חוגגים
שחקני מכבי פתח תקווה חוגגים
שחקני מכבי פתח תקווה חוגגים
(שחר גרוס)
דקה 42, שער! מכבי פתח תקווה כבר ב-1:3: החגיגה של הכחולים המשיכה. עידן טוקלומטי חדר לרחבה ושלח כדור רוחב בפעולה נהדרת, מוטי ברשצקי הגיע מאחור וכבש בקלות.
8 צפייה בגלריה
מוטי ברשצקי חוגג
מוטי ברשצקי חוגג
מוטי ברשצקי חוגג
(שחר גרוס)
"אני לא בטוח שזה דווקא כשרון, אבל אני חושב שיש פה קבוצה עם חוסן מנטלי ולא מעט ניסיון. אני שמח שגם אחרי הפיגור, המשכנו לשחק אותו הדבר וכבשנו שלושה שערים. צריך לדעת לשים את הדעת על הדקות הראשונות, כי גם במשחק הקודם קיבלנו גול ברבע השעה הראשונה. זה חוסר ריכוז, חוסר מוכנות אבל אני שמח שניצחנו. זה היה משחק קשה מול הפועל כפ"ס שהיא קבוצה טובה" סיכם המאמן המנצח שי ברדה.
8 צפייה בגלריה
שי ברדה
שי ברדה
שי ברדה
(שחר גרוס)
"אנחנו צריכים לדעת לשחק אותו הדבר. זה מרתון ואמרתי את זה בשבוע שעבר ואומר גם היום. ברגע שנשחק אותו הדבר ונשפר את הדברים הקטנים, אז דברים טובים יגיעו. אנחנו לא יכולים להסתנוור: בסה"כ עברנו 11 מחזורים. אנחנו צריכים לתרגם את הדקות הטובות האלה למשחק יותר גדול של דקות. אני מאושר כי הם עובדים קשים ואני משתדל שהם יעבדו בצנעה. יש פה כשרון אבל גם המון רצון וזה לא מובן מאליו".
מנגד, המאמן המפסיד עומר פרץ, סיכם: "הם חזרו מהר למשחק כך שזה הוציא לנו את האוויר. הפנדל והשער השלישי היו שערים קלים מבחינתנו. היו פערי איכות בין הקבוצות: מכבי פ"ת יותר איכותית מבחינת הסגל כולו ומרגישים את זה על הדשא במאבקים הקטנים שהם מעלינו".
"המטרה שלנו היא קודם כל להבטיח את המקום בפלייאוף העליון. כפי שאנשים רואים, על המקום השני נאבקות חמש או שש קבוצות ואנחנו באותה הרמה של הקבוצות הללו. מצד שני, התחתית בוערת ואנחנו צריכים להבטיח את הפלייאוף העליון ואז נוכל להגדיר אחרת את המטרות".
8 צפייה בגלריה
עומר פרץ
עומר פרץ
עומר פרץ
(שחר גרוס)

הפועל פתח תקווה – הפועל ראשון לציון 2:0

הקבוצה מאם המושבת מתרחקת מהמקומות מהם עולים ליגה עם משחק שני ברציפות ללא ניצחון. יובל ששון ואוהד ברזילאי כבשו והעניקו שלוש נקודות יקרות לאורחים שמתרחקים מהתחתית.
דקה 59, שער! הפועל ראשון לציון עלתה ליתרון 0:1: מור עדרי שלח כדור מדויק לרחבה מאגף ימין ויובל ששון בנגיחה לא פשוטה מצא את הפינה הרחוקה ואת הרשת.
דקה 84, שער! הפועל ראשון לציון עלתה ל-0:2: אוהד ברזילאי כדרר לכיוון הרחבה מכנף שמאל וניצל יציאה מיותרת לחלוטין של עומר כץ כדי לבעוט לידו ולכבוש את השני.

הפועל רמת גן – הפועל עכו 1:1

הקבוצה הצפונית נעצרה אחרי רצף של חמישה ניצחונות והתרחקה ממכבי פתח תקווה שבמקום הראשון. המארחת נעצרה לאחר שלושה ניצחונות רצופים בליגה, אך יכולה להיות מרוצה מתיקו נגד קבוצת הצמרת.
דקה 26, שער! הפועל עכו עלתה ליתרון 0:1: הקבוצה הצפונית עם פתיחה טובה ברמת גן. רווה אסייג כבש מהנקודה הלבנה, השופט שרק לבעיטה חוזרת בגלל כניסה מוקדמת של שחקני עכו, והחלוץ לא התבלבל וכבש פעם נוספת.
דקה 45, שער! הפועל רמת גן איזנה ל-1:1: אור דסה כידרר לכיוון הרחבה והניף את הרגל מכ-25 מטרים, הכדור שלו פגע בשחקן בדרך, שינה את הכיוון ונכנס לפינת השער.

הפועל אום אל פאחם – מכבי אחי נצרת 0:3

המארחת השיגה ניצחון שני ברציפות במשחק חד צדדי בדרבי של המגזר בזכות הופעה נהדרת של סאמח מרעב שכבש ובישל. הירוקים לא מצליחים להתרחק ממאבקי התחתית ונעצרים אחרי הניצחון מול הפועל עפולה במחזור הקודם.
דקה 23, שער! אום אל פאחם עלתה ליתרון 0:1: סאמח מרעב השתלט על הכדור בקצה הרחבה ושלח בעיטה שטוחה ומדויקת לפינה הקרובה.
דקה 38, אדום לאחי נצרת: אלפא ממדו גלש בצורה חסרת אחריות במרכז המגרש וקיבל את הצהוב השני.
דקה 45+2, שער! אום אל פאחם הכפילה את היתרון ועלתה ל-0:2: רגע לפני הירידה להפסקה, הרמה לרחבה מצאה את ראשו של עמיד מחאג’נה שכבש את השני.
דקה 90, שער! אום אל פאחם עם ה-0:3: כדור רוחב מדויק של מרעב מצא את מוחמד בדארנה ברחבה והוא כבש בקלות.

הפועל עפולה – עירוני ניר רמת השרון 0:0

הקבוצה מהשרון המשיכה בתקופה הרעה שלה עם משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון. המארחת לא השיגה את שלוש הנקודות שחיפשה, אך הצליחה להתאושש ולאסוף נקודה לאחר ההפסד המאכזב מול אחי נצרת במחזור הקודם.