2 צפייה בגלריה
נבחרת צעירה
נבחרת צעירה
נבחרת צעירה
(פרטי)
הנבחרת הצעירה סיימה היום (שבת) ב-1:1 מול מקבילתה מאוקריאנה במשחק הכנה לקראת יורו 2023 שיתקיים בקיץ. לשחקנים בכחול לבן מחכה טורניר קשה בעוד כמה חודשים כשגיא לוזון יודע שהיכולת היום לא תספיק.
הפתיחה הייתה מהוססת מצד הנבחרת הישראלית כשכבר לאחר דקה האוקראינים שברו את הלחץ הגבוה של חניכיו של לוזון ומכדור קרן עלו ליתרון מרגליו של מקסים קוצ’ריאבי. גם בהמשך המחצית הראשונה אמנם השחקנים בכחול לבן שלטו יותר בכדור אבל התקשו לאיים על השער וירדו לחדר ההלבשה בפיגור.
במחצית השנייה חניכיו של לוזון לא נראו מספיק טוב והרבו לאבד כדורים. השחקנים בכחול לבן הניעו את הכדור מצד לצד, אבל לא הצליחו לייצר מצבים מסוכנים כשהאוקראינים מבחינתם הסתגרו וניסו לייצר התקפות מעבר מהירות. בדקה ה-67 המשחק השתנה לחלוטין כשארטיום קונלובסקי עלה לשחק כמחליף אצל הצהובים כחולים וכבר לאחר 20 שניות ראה את הכרטיס האדום הישיר אחרי כניסה מסוכנת בארד בר. לא חלפו חמש דקות ועידו שחר איזן מפנדל מוצדק שנשרק לטובת ישראל אחרי טעות קשה של השוער האוקראיני. השחקנים בכחול לבן ניסו להפעיל לחץ גבוה ולצאת קדימה על מנת למצוא את שער הניצחון, אבל לא הצליחו לייצר עוד איומים למסגרת ובסיכום שני משחקי ההכנה לקראת היורו המאזן של הנבחרת עומד על ניצחון ותיקו.
כאמור, נבחרת ישראל הפעילה ליורו הצעירות והוגרלה לבית ג’ יחד עם צ’כיה, אנגליה וגרמניה אותה היא תפגוש ראשונה בטורניר שייערך בגאורגיה ורומניה. מן העבר השני האוקראינים ישחקו בבית ב’ וייפגשו את נבחרת קוראטיה למשחק הראשון בטורניר.
מאמן הנבחרת הצעירה, גיא לוזון, אמר בסיום: “אני חושב ששני המשחקים האלו היו הכנה מצוינת עבורנו מול שתי נבחרות שיהיו ביורו הקרוב. המשחק מול אוקראינה היה ברמה גבוהה מאוד כאשר המחצית השנייה הייתה טובה, חזרנו למשחק ובגדול ואני מאוד מרוצה מאיך שסיימנו את שני המשחקים, בעיקר מהדרך. יש לי לא מעט מחשבות ומסקנות להמשך הדרך. הרבה מאוד שחקנים קיבלו הזדמנות בפעם הראשונה והוכיחו שהם יכולים להיות בסגל הסופי לאליפות אירופה, כאשר היו לא מעט הופעות בכורה”.
2 צפייה בגלריה
גיא לוזון
גיא לוזון
גיא לוזון
(ראובן שוורץ)

מחצית ראשונה:

דקה 1, שער! נבחרת אוקריאנה עלתה ל-0:1: כדור קרן יצר באלגן בהגנה הישראלית, מקסים קוצ’ריאבי בעט לפינה הימנית מ-16 מטרים והכניע את שריף כיוף.
דקה 10, הזדמנות נוספת לאוקריאנה: קנצ’וק השתחרר יפה ובעט טוב לפינה הימנית, אבל שריף כיוף הצליח להדוף את הכדור.
דקה 43, מרקו ספונה קיבל את הכדור בתוך הרחבה ובעט חזק בנגיעה אחת, שריף כיוף היה במקום והצליח להדוף את הכדור עם הרגליים.

מחצית שנייה:

56, הזדמנות ראשונה לישראל: איתמר נוי הרים כדור חופשי שיצר באלגן ברחבה, הכדור החוזר הגיע ליואב הופמייסטר שהכניס כדור טוב לכארם ג’אבר, המגן בעט מזווית קשה ונעצר על ידי השוער האוקראיני.
דקה 62, עוד ניסיון טוב של ישראל: כארם ג’אבר הגביה כדור מצוין למרכז הרחבה, שביט מזל נגח מקרוב אבל מעל השער.
דקה 67, אוקראינה נותרה בעשרה שחקנים: ארטיום קונלובסקי רק נכנס וכבר לאחר דקה על הדשא ביצע כניסה חזקה בארד בר.
דקה 72, שער! ישראל השוותה ל-1:1: טעות כפולה של השוער האוקראיני כאשר איבד את הכדור ואז ביצע עבירה בתוך הרחבה. עידו שחר ניגש לבעוט את הפנדל ואיזן את התוצאה.
הרכב הנבחרת הצעירה: שריף כיוף, נועם מלמוד, גיל כהן, כארם ג'אבר, עומרי גאנדלמן, עילאי חג'ג', טימוטי מוזי, ארד בר, עידו שחר, איתמר נוי ושביט מזל.