1 צפייה בגלריה
מייקל בריסקר מול ג'וש פרקינס
מייקל בריסקר מול ג'וש פרקינס
מייקל בריסקר מול ג'וש פרקינס
(האתר הרשמי של גלבוע/גליל)
עירוני קריית אתא, שדרסה 58:83 את הפועל חיפה במחזור הקודם, עשתה בדיוק אותו דבר, לפחות במחצית הראשונה, גם הערב (שני) עם 76:81 על הפועל גלבוע/גליל וחיברה לראשונה העונה שני ניצחונות רצופים.
במוקד היו כמובן מייקל בריסקר ויותם חנוכי, שעשו הקיץ את המעבר מגן נר לעולה החדשה, אך מי שהיו בלתי ניתנים לעצירה בשורות הלבנים היו אמין סטיבנס, שאבון לואיס וג'ובונטה רדיק, שהתעללו באורחת במחצית הראשונה, שהסתימה ב-15 הפרש ביתי.
בצד האדום, מי שהובילו את החבורה של רמי הדר היו ג'סטין גורהם וג'וש פרקינס, שיחד עם פייטון וויליס הוליכו את האורחת לרבע רביעי אדיר עם 9:27, כשדקות הסיום היו מותחות במיוחד. אולם לבסוף, הלבנים השכילו לשמור על היתרון ויצאו כאמור עם ניצחון שני רצוף לראשונה העונה.
במחזור הבא העולה החדשה תקווה להמשיך במומנטום כשתתארח אצל הפועל ירושלים החזקה, בעוד החבורה של רמי הדר תחזור לגן נר למפגש מול עירוני נס ציונה במטרה לצאת מהתקופה הרעה בה היא נמצאת.

רבע ראשון – 9:27 לקריית אתא

חמישיית קריית אתא: ג'ובונטה רדיק, דיאנטה גארט, אמין סטיבנס, כרם משעור ושאבון לואיס.
חמישיית גלבוע/גליל: פייטון וויליס, רשארד אודומס, ג'סטין גורהם, צוף בן משה וצ'אד בראון.
משעבור ובראון פתחו את המשחק עם נקודות בכל צד, כשהשלשה הראשונה הגיעה מידיו של גורהם. סטיבנס נכנס טוב בצד השני עם סל ועבירה ויחד עם משעבר ולואיס קבע 5:17 לעולה החדשה. המארחת המשיכה לדרוס, כשחנוכי עלה מהספסל, השלים מהלך של סל ועבירה שקבע 7:24. בהמשך גארט תפר שלשה שהגדילה את ההפרש ל-20, אך פרקינס צימק וקבע את תוצאת הרבע.

רבע שני – 30:45 לקריית אתא

גורהם ופרקינס פתחו את הרבע בסערה עם שתי שלשות שצימקו את ההפרש ל-12 וגרמו לאברהמי להזעיק פסק זמן 55 שניות מפתיחת הרבע. אחרי עוד שלשה של פרקינס, לואיס הגדיל את ההפרש בחזרה ל-15 עם מהלך ענק של סל ועבירה. אחרי שלשה נוספת של פרקינס, שצימק ל-40:24, אברהמי שוב לקח פסק זמן כדי למנוע קאמבק. בהמשך הנקודות המשיכו להגיע בשני צידי המגרש, בעיקר מידיהם של גורהם ומשעור והמארחת ירדה לחדרי ההלבשה ביתרון 15.

רבע שלישי – 47:61 לקריית אתא

גארט פתח את המחצית עם ג’אמפ שוט מדויק, בראון איזן עם מהלך יפה בצד השני. וויליס קלע שלשה לאדומים, אך רדיק השלים שלוש נקודות משל עצמו עם סל ועבירה בצד השני. דניאל גואטה צימק מעט עם שלשה, אך סטיבנס המשיך להגדיל את ההפרש בצד השני. האורחת הצליחה לחבר חמש נקודות, הפער קטן ל-12 ואברהמי הזעיק פסק זמן. בריסקר הספיק לתפור עוד שלשה, לצנן מעט את ההלהבות באדום ולהוריד את העולה החדשה ביתרון 14 לקראת הרבע המכריע.

רבע רביעי – 76:81 לקריית אתא

האורחת פתחה טוב ואחרי סל ועבירה של ויליס ההפרש צנח ל-10 בלבד, אך רדיק שוב הגדיל בצד השני. אחרי פסק זמן של הדר, זיס תפר שלשה גדולה מהפינה שצימקה לחד ספרתי. אחרי שהמארחת הצליחה לברוח שוב, פייטון וויליס קלע שלשה מטר מחוץ לקשת וצימק את ההפרש לשמונה. שוב העולה החדשה הצליחה לברוח, אך וויליס להט ודייק פעמיים מחוץ לקשת בדרך לצמק ל-72:67. העולה החדשה שוב איבדה, גורהם צימק לשתיים בשלשה נוספת וגרם לאברהמי להזעיק פסק זמן. בחזרה לפרקט לואיס הגדיל לארבע, כשאחרי עצירה בהגנה רדיק הגדיל לשבע עם סל ועבירה. משם לאאורחת כבר היה קשה לחזור, הסלים הגיעו בשני צידי המגרש והעולה החדשה יצאה עם הניצחון.