3 צפייה בגלריה
קמחי ולשם
קמחי ולשם
קמחי ולשם
(אלכס גולדנשטיין איגוד הטניס)
ברכות לזוכים: שביט קמחי ועידן לשם הם אלופי ישראל החדשים לשנת 2022 לאחר שניצחו היום (שישי) במשחקי הגמר היוקרתיים שהתקיימו במועדון הטניס העירוני ברעננה.
קמחי ניצחה במשחק הגמר את מיקה דגן פרוכטמן אחרי 6:3, 0:6, 2:6 ועידן לשם ניצח את רועי גינת עם 2:6, 1:6. השניים זכו לראשונה בתואר וב-5000 ש”ח כל אחד. בתואר הזוגות לנשים זכו מיקה בוחניק ואליאן זאק לאחר שניקול נדל ומיקה דגן פרוכטמן נאלצו לפרוש בשל פציעה של נדל בגב. בנוסף, בתואר הזוגות לגברים זכו רז חביב ואוראל קמחי לאחר נצחון על ירדן חסון וליאור גולדנברג אחרי 5:7, 4:6.
לשם אמר בסיום: “תודה גדולה לאיגוד הטניס על הטורניר הזה ועל השנה האחרונה ואנחנו פה הרבה בזכותכם. תודה לצוות שמלווה אותי, יואב שב, עידן בן הרוש ואורן בר נור שתומך. אני נרגש לזכות באליפות ישראל בפעם הראשונה בקריירה שלי, זה ציון דרך חשוב מבחינתי ואני מקווה לזכות שוב בעתיד. אני מרוצה מאיך ששיחקתי, הייתי לי שנה טובה ואני מקווה להמשיך ככה בשנה הבאה”.
3 צפייה בגלריה
לשם
לשם
לשם
(אלכס גולדנשטיין איגוד הטניס)
קמחי סיפרה בסיום: “זו הרגשה מדהימה, כל השבוע הזה מדהים ואני מאוד גאה על כל מה שעברתי, היה שבוע לא פשוט. ניצחתי הרבה משחקים לא קלים, הגעתי כפייבוריטית לתחרות וכל הלחץ היה עלי ואני שמחה שעמדתי בו וזו הרגשה הכי טובה בעולם. אני רוצה להגיד תודה למאמן שלי, אייל אומיד ולמרכז הטניס רמה״ש, לאורן בר-נור המאמן כושר שאני עובדת איתו בשלוש שנים האחרונות. תודה נוספת למשפחה שלי, לבן זוג שלי סער ולשותף שלי לפודקאסט רון אידזון”.
3 צפייה בגלריה
קמחי
קמחי
קמחי
(אלכס גולדנשטיין איגוד הטניס)