1 צפייה בגלריה
כריס באב
כריס באב
כריס באב
(האתר הרשמי של בני הרצליה)
המחזור ה-11 של ליגת ווינר סל ננעל היום (שני), כאשר בני הרצליה התאוששה מהדחה הכואבת מאירופה וגברה 70:82 על גלבוע גליל המדשדשת שנמצאת המקום במקום האחרון עם הפסד שביעי ברצף בליגה וללא מאמן קבוע לאחר שבמועדון מהצפון נפרדו מרמי הדר לפני פחות שבוע.
המחצית הראשונה נפתחה עם עליונות של מחזיקת הגביע עם ריצת 0:7 בהובלתם של מוריס קמפ וכריס באב כשמנגד האורחת התקשתה לקלוע מחוץ לקשת. חניכיו של יזרעאלי נכנסו לעניינים וענו עם ריצת 0:7 משלהם ונשארו צמודים ברבע הראשון, אבל ברבע השני חניכיו של אהרוני עם יכולת התקפית מצוינת פתחו פער דו ספרתי מול ההגנה החלשה של גלבוע גליל.
גם החצי השני היה בשליטתם של קבוצתו של אהרוני. מחזיקת הגביע שלטה בצבע ולא נתנה לחניכיו של יזרעאלי אפשרות לחזור בהובלתם של סנדי כהן וקווינטון הוקר. לונדון פראנטס שסיים עם 16 נקודות ניסה להוביל את ההתקפה של האורחת, אבל הצפוניים לא מצאו פתרונות הגנתיות להתקפה של אהרוני כשגם מחוץ לקשת קלעו באחוזים לא טובים ונראה כי בקבוצה יצטרכו לחשוב כיצד הם יוצאים מהמשבר אליו נקלעו, כאשר במחזור הבא ינסו להפתיע את הפועל ירושלים. מן העבר השני, מחזיקת הגביע תנסה להמשיך את המומנטום כשייפגשו את הפועל תל אביב.
70:82 לבני הרצליה על גלבוע/גליל
קלעו לבני הרצליה: מוריס קמפ 17 נק’, סנדי כהן 16 נק’, כריס באב 13 נק’, קווינטון הוקר 12 נק’ ו-9 אסיסטים, אנדי ואן ליט 12 נק’, ג’וליאן גמבל 8 נק’ ויאיר קרביץ 4 נק’.
קלעו לגלבוע גליל: לונדון פראנטס 16 נק’, צ’אד בראון 14 נק’, ג’סטין גורהם 9 נק’, טריי מקלין 8 נק’, עמית זיס 7 נק’, פייטון וויליס 6 נק’, דניאל גואטה 5 נק’, צוף בן משה 3 נק’ ומירון רוינה 2 נק’.

רבע ראשון 19:14 לבני הרצליה

חמישיית בני הרצליה: קווינטון הוקר, יאיר קרביץ, מוריס קמפ, כריס באב ואנדי ואן ליט.
חמישיית גלבוע גליל: לונדון פראנטס, ג’סטין גורהם, טריי מקלין, עמית זיס וצ’אד בראון.
כדור ראשון הלך לגלבוע גליל, אך מקלין החמיץ שלשה ומן העבר השני מוריס קמפ יצא מהר קדימה, סחט עבירה, דייק פעם אחת ונתן את הנקודות הראשונות במשחק למארחת. האורחת פתחה לא טוב עם שלוש זריקות מהשלוש כשאת כולן היא מחטיאה. כריס באב גם נכנס לעניינים והרצליה פתחה בריצה של 0:7, אך פראנטס מצא את בראון עם אסיסט יפה שעצר את הריצה של המארחת, בראון הוביל ריצת 0:7 הפוכה והחזיר את קבוצתו של יזרעאלי חזרה לעניינים, אבל כריס באב עם שלשה ראשונה במשחק וגמבל עם שתי נקודות מהקו החזירו את הפער לשש נקודות ופתחו ריצה נוספת של 0:6. צוף בן משה נכנס למשחק עם נקודות ראשונות ושלשה שצמצמה את הפער ברבע הראשון.

רבע שני 45:30 לבני הרצליה

גמבל פתח את הרבע השני עם נקודות קלות בתוך הצבע, אבל בראון המשיך להיות האיש החם של הצפוניים עם נקודות משלו בתוך הצבע, קרביץ הצליח לחטוף את הכדור, לצאת מהר קדימה ולקלוע עוד שתי נקודות שנתנו יתרון דו ספרתי לקבוצתו של אהרוני, אבל מהלך טוב של ג’סטין גורהם ציננו את התלהבות של המארחת. כריס באב החזיר את היתרון הדו ספרתי עם חדירה לתוך הסל כשלצפוניים אין פתרון לחדירות בתוך הצבע, הרצליה יצאה לעוד ריצה של 4:14 ופתחה פער דו ספרתי של 15 נקודות בסוף הרבע השני.

רבע שלישי 61:47 לבני הרצליה

גלבוע גליל פתחה את הרבע עם שתי נקודות של גורהם כשמנגד ואן ליט נשלח אל הקו ודייק פעמיים. סנדי כהן עם שתי שלשות רצופות נתן יתרון שיא לאורן אהרוני של 19 נקודות. בראון המשיך להיות האחראי העיקרי לנקודות של הצפוניים עם שתי נקודות ועבירה. חניכיו של אהרוני הצליחו לשמור על הפער הדו ספרתי עם עוד שתי נקודות של קמפ כשלהגנה של גלבוע אין תשובות בתוך הצבע. הצפוניים יצאו לריצה של 0:8 והצליחו להוריד את הפער ל-12 נקודות עם שלשה של גואטה מהפינה שהחזירה בקצת את חניכיו של יזרעאלי למשחק, אבל נקודות של הוקר סגרו את הרבע עם 14 הפרש להרצליה.

רבע רביעי 82:70 לבני הרצליה

חניכיו של יזרעאלי המשיכו את הניסיון להוריד את הפרש עם עוד שתי נקודות של גורהם, אבל קרביץ נתן שתי נקודות מהירות מהצד השני והשאיר את הפער בטוח כשגם סנדי כהן הוסיף עם סל ועבירה בדרך הבטוחה לניצחון של מחזיקת הגביע. בראון הוסיף עוד נקודות, אבל ההגנה של גלבוע גליל המשיכה להיות רכה בתוך הצבע כשואן וליט הוסיף עוד שתי נקודות קלות. פרנאנטס הוסיף 4 נקודות רצופות ופתח ריצת 0:7 שהצליחו להוריד את הפער ל-13 הפרש ארבע דקות לסיום, אבל ואן וליט הצליח לעצור את הריצה של הצפוניים עם עוד נקודות בצבע. כריס באב הוסיף שלשה דקה לסיום וגמר את הסיכוי של גלבוע הגליל לנסות ולחזור.