3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל תל אביב
שחקני הפועל תל אביב
שחקני הפועל תל אביב
(לילך וויס-רוזנברג)
רגע לפני המפגש המסקרן בין הפועל ירושלים למכבי תל אביב, השנייה בטבלה הפועל תל אביב גברה 80:88 על הפועל אילת במסגרת המחזור ה-22 של ליגת ווינר סל.
לאחר רבע וחצי שבו היתרון עבר מצד לצד, ג’ייקובן בראון התעורר והוביל ריצה של האורחת, אך הדרומיים הצליחו להישאר קרוב ולוח התוצאות הראה 36:39 לאדומים בירידה להפסקה. אנטוניוס קליבלנד התחמם ברבע השלישי והוביל ריצת 3:19 של המארחת, אך החבורה של דני פרנקו הראתה אופי, חזרה לעניינים והייתה טובה יותר בדקות הסיום בדרך לניצחון 80:88.
האדומים סיימו בטעם טוב את משחקי העונה הסדירה וכבר במחזור הבא, רגע לפני שמינית גמר היורוקאפ נגד ונציה, הם יפגשו את הפועל גליל עליון במסגרת הבית העליון. הפועל אילת תשחק בבית התחתון ותתנחם בשיפור הניכר ביכולת שלה במחזורים האחרונים.
3 צפייה בגלריה
ג'ייקובן בראון
ג'ייקובן בראון
ג'ייקובן בראון
(ראובן שוורץ)
קלעו להפועל תל אביב: אקסבייר מנפורד 19 נקודות, ג’ייקובן בראון (9 אסיסטים) 18 נק’, צ’ינאנו אונואקו 13 נק’, תומר גינת 12 נק’, בר טימור 11 נק’, גיל בני 6 נק’, ג’יילן הורד וג’יי פי טוקוטו 4 נק’ כ”א ואייל הראל 1 נק’.
קלעו להפועל אילת: אריק גריפין 22 נקודות, אנטוניוס קליבלנד 18 נק’, מנגוק מתיאנג (18 ריבאונדים) ונועם אביבי 10 נק’ כ”א, עמית גרשון ואוסטין טילמן 8 נק’ כ”א, וטרן פאטווי 4 נק’.

רבע ראשון – 17:18 להפועל תל אביב

3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל תל אביב בחימום
שחקני הפועל תל אביב בחימום
שחקני הפועל תל אביב בחימום
(הטוויטר הרשמי של הפועל ת"א)
חמישייה הפועל אילת: אנטוניוס קליבנלד, מנגוק מתיאנג, אריק גריפין, נתנאל ארצי ואוסטין טילמן.
הפועל תל אביב: ג’ייקובן בראון, אקסבייר מנפורד, ג’יי פי טוקוטו, תומר גינת וצ’ינאנו אונואקו.
האדומים החלו את המשחק כשהם מחפשים את צ’ינאנו אונואקאו בצבע. הסנטר החזיר עם ארבע נקודות מהירות, אך אריק גריפין עם שבע נקודות ואנטוניוס קליבלנד עם דאנק מהדהד, הובילו את המארחת ליתרון קל לאחר ארבע דקות של כדורסל. ג’ייקובן בראון קלע את השלשה הראשונה במשחק, אך אוסטין טילמן החזיר מיד עם אחת משלו בצד השני. תומר גינת קלע את נקודותיו הראשונות והעלה את האורחת ליתרון ראשון במשחק. עמית גרשון קבר שלשה, אך גינת ואקסבייר מנפורד הפכו את התוצאה וקבעו 17:18 להפועל בסיום הרבע הראשון.

רבע שני – 36:39 להפועל תל אביב

הרבע השני נפתח עם סל ועבירה של גיל בני מאסיסט של בר טימור. מנגוק מתיאנג התחמם וקלע ארבע נקודות משלו והיתרון החל לעבור מצד לצד. שתי הקבוצות הורידו במעט את הרגל מהגז ואונואקו קבע 24:24 כחמש דקות לסיום הרבע. אריק גריפים ונועם אביבי תפרו שלשות, אך ג’ייקובן בראון הוביל ריצה של האורחת וגרם למאוריציו בוסקאליה להזעיק פסק זמן. המארחת הצליחה להישאר קרובה ונקודה של קליבלנד מהקו קבעה 36:39 להפועל תל אביב בירידה להפסקה.

רבע שלישי – 63:66 להפועל אילת

סל של גינת ושלשה של מנפורד, כבר העלו את האדומים ליתרון שמונה, אך אילת הגיבה עם ריצת 0:8 משלה והשוותה את התוצאה. פרנקו עצר את המומנטום עם פסק זמן, ממנו גינת חזר מצוין עם שלשה, אך קליבלנד התחמם בצד השני ועם כמה מהלכים נהדרים סגר ריצת 3:19 של המארחת. שלשה של בראון צימקה את ההפרש לשלוש והפעם היה זה תורו של מאמן אילת להזעיק פסק זמן, ממנו קליבלנד חזר עם שלשה נוספת וגריפין תפר עוד אחת משלו. שתי שלשות רצופות, של בראון ומנפורד, מיזערו נזקים מבחינת התל אביבים וקבעו 63:66 להפועל אילת בסיום הרבע השלישי.

רבע רביעי – 80:88 להפועל תל אביב

הרבע האחרון נפתח עם סלים של טוקוטו בצד אחד, וקליבלנד בצד השני. שלשה של גיל בני קבעה שוויון, בראון קלע סל נוסף ובוסקאליה עצר את המומנטום עם פסק זמן. מפלס הלחץ עלה ועמית גרשון סיפק סל נהדר שהחזיר את היתרון לאילתים, גינת החזיר עם סל משלו. מתיאנג סיפק חסימה ענקית על אונואקו והחבורה של פרנקו התקשתה לייצר נקודות בדקות הללו. בר טימור קבר שלשה ענקית מהפינה שהעלתה את ההפרש לחמש, שתיים וחצי דקות לסיום. אילת החטיאו כמה שלשות וסלים של בראון ומנפורד סגרו סיפור. בסיום, 80:88 להפועל תל אביב.