4 צפייה בגלריה
אוסקר גלוך
אוסקר גלוך
אוסקר גלוך
(הטוויטר הרשמי של רד בל זלצבורג)
המחזור ה-24 בליגה האוסטרית נפתח היום (ראשון) עם דרבי ישראלי משוגע בין רד בול זלצבורג ואוסקר גלוך, לבין אוסטריה וינה ודורון ליידנר. הקבוצה של אקס מכבי ת”א ניצלה מהפסד כשסיימה ב-3:3, לאחר שאיבדה יתרון כפול אך השוותה מפנדל בדקה ה-92. גלוך מבחינתו רשם משחק טוב וכבש משחק שני ברציפות.
במחצית הראשונה המארחים לחצו על הגז כבר מהפתיחה והגיעו להזדמנויות, כאשר בדקה ה-22 סקו קויטה שלח כדור מוצלח לאוסקר גלוך שסיים מבצע אישי נהדר עם בעיטה חזקה היישר לפינה הימנית העליונה, כבש 0:1 וקבע שער שני בשני משחקים. בדקה ה-33 הישראלי שמנגד, דורון ליידנר, ספג דריכה קשה על הקרסול, נפצע והוחלף כשהוא נעזר באנשי הספסל על מנת לרדת מהמגרש. שש דקות לאחר מכן, בנימין ששקו הכפיל את היתרון כשנגח מעל לשוער אוסטריה וינה את השני של המארחים.
בפתיחת המחצית השנייה, האריס טבאקוביץ’ כבש שער בזק לאחר טעות קשה בהגנת רד בול זלצבורג, ולאחר בדיקת מערכת ה-VAR השער אושר והתוצאה עמדה על 1:2 לטובת הקבוצה של גלוך. המארחים הורידו הילוך והפכו לשאננים על אף שהצליחו להינצל מפנדל שהיה אמור להישרק לטובת הקבוצה מווינה, שלא ויתרה ובדקה ה-77 ריינולד רנפטל כבש שער מצמק לאחר כדור ענק של ניקולה דובדאן, שכבש בעצמו והפך את התוצאה ל-2:3 לטובת הווינאים, לאחר שגלוך ירד מהמגרש בדקה ה-79. זלצבורג חזרה לתקוף לאחר שמצאה עצמה בפיגור מפתיע והצליחה לסחוט פנדל, אותו כבש בנימן ששקו שהשלים צמד בדקה ה-92, מנע הפסד מקבוצתו וחתם את תוצאת המשחק ב-3:3 משוגע שעזר לרד בול לשמור על פער ארבע נקודות בפסגה משטורם גראץ.
צפו בשער הנהדר של אוסקר גלוך בזלצבורג

מחצית ראשונה:

4 צפייה בגלריה
דורון ליידנר
דורון ליידנר
דורון ליידנר
(אוסטריה וינה)
דקה 22, שער! רד בול זלצבורג עלתה ל-0:1: היהלום הישראלי לא עוצר לרגע. אחרי שקיבל כדור מסקו קויטה, אוסקר גלוך להטט ברחבה וחתם מבצע אישי נהדר עם פצצה לרשת הגבוהה של כריסטיאן פרוכטל.
4 צפייה בגלריה
אוסקר גלוך חוגג
אוסקר גלוך חוגג
אוסקר גלוך חוגג
(קרדיט: הטוויטר הרשמי של רד בול זלצבורג)
דקה 33: חוסר מזל לשחקנה של אוסטריה וינה. בעת מאבק על הכדור דורון ליידנר ספג דריכה קשה על הקרסול, הוחלף והיה זקוק לעזרת אנשי הצוות הרפואי על מנת לרדת מהמגרש.
דקה 39, שער! רד בול זלצבורג עלתה ל-0:2: בנימין ששקו קיבל כדור נפלא, הגיע למצב נהדר מול שוער אוסטריה וינה שהדף את הכדור הראשון, אך החלוץ נגח את הכדור מעליו לתוך השער והכפיל את היתרון.

מחצית שנייה:

דקה 48, שער! אוסטריה וינה צימקה ל-2:1: טעות קשה בהגנת רד בול זלצבורג אפשרה להאריס טבאקוביץ’ לכבוש את שערו העשירי העונה עם בעיטה מדויקת לפינה השמאלית של השער.
4 צפייה בגלריה
האריס טבאקוביץ' חוגג
האריס טבאקוביץ' חוגג
האריס טבאקוביץ' חוגג
(קרדיט: הטוויטר הרשמי של אוסטריה וינה)
דקה 77, שער! אוסטריה וינה השוותה ל-2:2: ניקולה דובדאן מסר כדור נפלא לריינולד רנפטל שמצא את עצמו ללא שחקן הגנה בסביבה והכניע את פיליפ קוהן בקלות.
דקה 80, שער! אוסטריה וינה עלתה ל-2:3: מהפך בזק של האורחים. ניקולה דובדאן קיבל כדור נהדר ממנואל פולסטר בהתקפה מתפרצת ובעט פנימה, שחקן זלצבורג עוד ניסה להציל מהקו אך הכדור כבר נכנס והמהפך האדיר של וינה הושלם תוך שלוש דקות.
דקה 92, שער! רד בול זלצבורג השוותה ל-3:3: המארחים קיבלו פנדל לאחר שמנואל פולסטר הכשיל את שחקן רד בול ברשלנות, בנימין ששקו הכניע את שוער האורחת ללא בעיה.
הרכב רד בול זלצבורג: פיליפ קון, אמאר דדיץ’ (קארים קונטה, 88’), סטראהיניה פאבלוביץ, עומאר סולט, אנדריאס אולמר, לוקאס גורנה דואט (נואה אוקפור, 63’), ניקולאס סיוואלד, ניקולאס קאפלדו, אוסקר גלוך (פורסון אמנקוואה, 79’) ,סקו קויטה (ג’וניור אדמו, 79’) ובנימין ששקו.
הרכב אוסטריה וינה: כריסטיאן פרוכטל, דורון ליידנר (מנואל פולסטר, 33), אנדראס גרובר (ניקולה דובדאן, 69), לוקאס מול, מאת'יס ברונודר (אלכסנדר יוקיץ’, 69), האריס טבאקוביץ', ריינהולד ראנפטל, מאנפרד פישר, דומיניק פייץ (ג’יימס הולנד, 88’), יוהאנס הנדל ומרווין מרטינס.