4 צפייה בגלריה
רזבאן מרין
רזבאן מרין
רזבאן מרין
(אינסטגרם)
בבית הישראלי נערכו היום (שלישי) שני משחקים נוספים: שווייץ אירחה את אנדורה החלשה וניצחה אותה 0:3 ושמרה על המקום הראשון. רומניה גברה 0:2 על קוסובו אחרי שהמשחק הופסק בגלל פרובוקציה פוליטית של אוהדי רומניה.
רומניה – קוסובו 0:2

המארחת ידעה שהיא צריכה ניצחון בשביל המאבק על המקום השני עם נבחרת ישראל. בתחילת המשחק קרתה דרמה ענקית והמשחק הופסק בגלל הקהל הרומני, אך חודש אחרי 50 דקות. בדקה ה-42 מוריצ’י השאיר את נבחרתו ב-10 שחקנים, והרומנים התחילו לשלוט במשחק עד שבדקה ה-84 ניקולה סטאנצ’ו כבש את הראשון ובדקה ה-93 ולנטין מיחאליה הכפיל וקבע את תוצאת המשחק. רומניה עלתה ל-12 נקודות וקוסובו נשארת עם ארבע נקודות בלבד.

4 צפייה בגלריה
שחקני נבחרת רומניה
שחקני נבחרת רומניה
שחקני נבחרת רומניה
(רויטרס)
דקה 17: דרמה גדולה. המשחק הופסק בעקבות אוהדים שהרימו שלטים וקראו: “קוסובו היא סרביה”. בעקבות כך שחקני קוסובו התלוננו לשופט וירדו לחדר ההלבשה, נשיא ההתאחדות הרומנית ירד לחדר ההלבשה בניסיון להרגיע את הרוחות.
4 צפייה בגלריה
השלט הפוליטי של אוהדי רומניה
השלט הפוליטי של אוהדי רומניה
השלט הפוליטי של אוהדי רומניה
(רויטרס)
דקה 42, קוסובו נותרה ב-10 שחקנים: כרטיס אדום למוריצ’י, לאחר מרפק, השופט הוציא צהוב שני והרחיק את השחקן.
דקה 84, שער! רומניה עלתה ל-0:1: ניקולה סטאנצ’ו קיבל את הכדור מחוץ לרחבה, שיחרר פצצה אל הקורה השמאלית ופנימה.
דקה 90+3, שער! רומניה עלתה ל-0:2: ולנטין מיחאליה קיבל כדור נהדר מצד ימין, נשאר פנוי ברחבה וכבש.
4 צפייה בגלריה
שחקני נבחרת רומניה חוגגים
שחקני נבחרת רומניה חוגגים
שחקני נבחרת רומניה חוגגים
(רויטרס)
שווייץ – אנדורה 0:3
הנבחרת של מוראט יאקין רצתה לחזור למסלול הניצחונות אחרי שסיימה פעמיים בתיקו. המחצית הראשונה הייתה בשליטה של המארחת, אך לא הצליחה לכבוש. המחצית השנייה נפתחה בסערה והשוויצרים עלו ליתרון בדקה ה-49 אחרי שער של סדריק איטן, בדקה ה-84 גרניט ג’אקה הכפיל עם בעיטה שטוחה נהדרת ושרדן שאקירי קבע את תוצאת המשחק עם פנדל מדויק בדקה ה-93. שווייץ נשארת במקום הראשון, אנדורה עדיין ללא ניצחון והיא במקום האחרון.
דקה 49, שער! שווייץ עלתה ל-0:1: המחצית השנייה נפתחה בסערה. סדריק איטן קיבל כדור עומק, סיבב את הבלם שלו, השחיל לשוער וכבש.
דקה 84, שער! שווייץ עלתה ל-0:2: התקפה מתפרצת של השוויצרים, גרניט ג’אקה קיבל את הכדור 20 מטרים מהשער, שחרר בעיטה שטוחה לפינה השמאלית של השוער.
דקה 90+3, שער! שווייץ עלתה ל-0:3: אחרי שהשופט הוציא צהוב על התחזות, ה-VAR קרא לו לשנות את ההחלטה בשביל להעניק פנדל. שאקירי לא התבלבל וכבש.