1 צפייה בגלריה
תומר גינת
תומר גינת
תומר גינת
(ראובן שוורץ)
המחזור הרביעי ביורוקאפ החל היום (שלישי) כשהפועל תל אביב התארחה אצל המבורג והביסה אותה בתוצאה 72:111. האדומים של דני פרנקו נמצאים בכושר נפלא ורושמים ניצחון שלישי בשלושת המשחקים שלהם במפעל, לאחר הניצחונות על לובליאנה ו-ונציה, כאשר המשחק שלהם מול וולבס נדחה בעקבות המצב הבטחוני.
האדומים פתחו את המשחק בסערה וכבר ברבע הראשון לא הותירו לגרמנים יותר מדי סיכוי עם רבע מצוין של גינת ומנפורד, שהורידו את האורחים ביתרון 19:36 בסיום הרבע הפותח. ברבע השני הגרמנים מהמבורג הראו ניצוצות של חזרה למשחק, כשווינסנט קינג מוביל אותם למה שהיה נראה כמו ניצוצות של חזרה למשחק, אך החבורה של פרנקו התעשתה, בריאן אנגולה נכנס למשחק, והפועל תל אביב ירדה למחצית בתוצאה 42:59.
במחצית השנייה זה כבר היה נראה אבוד עבור הגרמנים. בריאן אנגולה ואקסבייר מנפורד להטו על המגרש במפגן שלשות אדיר שלא הותיר להמבורג שום סיכוי. ג’יילן הורד גם הוא הצטרף לחגיגה וסיים עם 18 נקודות. ברבע האחרון הפועל כבר רשמה משחק שיא עם תצוגת תכלית של שחקניה וקבעה את תוצאת המשחק על 72:111 מי שבלטו במיוחד אצל דני פרנקו הם מנפורד, שרשם 22 נקודות ובריאן אנגולה עם דאבל דאבל ו-18 נקודות ו-11 ריבאונדים, מנגד, וינסנט קינג נתן משחק מצוין אצל הגרמנים עם 22 נקודות.
כעת, האדומים ירצו להמשיך ביכולת הטובה, ואולי אפילו לרשום ניצחון רביעי ברציפות בשבוע הבא נגד לונדון ליונס. מנגד, המבורג רושמת את הפסדה הרביעי ברציפות בארבעת המשחקים ששיחקה במפעל, ומקווה לצאת מהתקופה הרעה בה היא נמצאת בסיבוב הבא נגד חובנטוד בדאלונה החזקה.
החמישייה של המבורג: וויליאם קריסמס, אלכסנדר דזיאווה, טרל גומז, סת’ הנריקס ומארק יוז.
החמישייה של הפועל ת”א: קייל אלכסנדר, בריאן אנגולה, ג’ייקובן בראון, תומר גינת וקסאבייר מנפורד.

רבע ראשון: 19:36 להפועל ת”א

הרבע הראשון נפתח עם נקודה ראשונה לזכות הגרמנים, אך הפועל השתלטה על המשחק מהר מאוד עם ריצה של 8 נקודות בהובלת תומר גינת בדרך ל-1:8. נראה כי הריצה של הפועל גרמה לגרמנים להתעורר ולאחר שלשה שנייה של גומז, התוצאה כבר עמדה על 10:13. האדומים לא מתרגשים ולאחר שלשה אדירה של בריאן מנפורד לוח התוצאות הראה 10:22 לזכות החבורה של דני פרנקו, 4 דקות לסיום הרבע הראשון. האדומים ממשיכים לשלוט, ולאחר ריצה של 4 נקודות של עידן זלמנסון התוצאה עמדה כבר על 12:30, פחות משתי דקות לסיום הרבע. עוד שלשה אדירה של מנפורד, על הבאזר, הורידה את האדומים ביתרון מבטיח של 19:36 בסיום הרבע הראשון.

רבע שני: 42:59 להפועל ת”א

וינסנט קינג פתח מצוין את הרבע השני לזכות הגרמנים, ולאחר שקלע שתי שלשות התוצאה עמדה על 27:38 לזכות האדומים. המבורג פתחה מצוין את הרבע השני ולאחר סל של היינריקס, הפער עמד על עשר נקודות בלבד. החבורה של דני פרנקו לא מוותרת, ולאחר עוד שלשה של אנגולה, האדומים הובילו 42:53. צמד מהעונשין של אנגולה ועוד מהלך ענק שהסתיים עם סל יפהפה של מנפורד, הורידו את הקבוצות למחצית בתוצאה 42:59.

רבע שלישי: 57:86 להפועל ת”א

הרבע השלישי נפתח מצוין לזכות הפועל ולאחר אסיסט נפלא, מנפורד קלע בקלילות וקבע 42:64. האדומים ממשיכים ללהוט ושלשה של ג’ייקובן בראון הגדילה את הפער ל-23 נקודות. שלוש דקות מפתיחת הרבע, מנפורד עם שלשה ועבירה נתן להפועל 45:71. האדומים לא עוצרים, תומר גינת עם עוד סל, קבע פער אססטרונומי של 29 נקודות. שלשות של מנפורד וגינת העמידו את התוצאה על 50:81 ונראה שהגרמנים הרימו ידיים. שלוש דקות לסיום הרבע, ניקלאס קראוס קלע את סל השדה הראשון של הגרמנים ברבע השלישי. הגרמני הוסיף עוד שתי נקודות וקבע 82:57.

רבע רביעי: 72:111 להפועל ת”א

בר טימור נכנס גם הוא למצבת קולעי השלשות עם שלשה נהדרת ו-60:91. מצד שני, קינג עם נקודות ראשונות במחצית השנייה צימק את התוצאה. האדומים שוב לוחצים, הורד עם חמש נקודות רצופות נתן 63:97 ופער אדיר של 34 נקודות. הורד ממשיך ללהוט עם עוד סל נהדר והתוצאה כעת עומדת על 65:103. לאחר שהפער כבר עמד על 40 נקודות, שלשה של הגרמנים צימקה ל-105:67. שתי דקות לסיום, גיל בני עם מהלך נהדר העלה את האדומים ל-72:110.