1 צפייה בגלריה
ניב משגב
ניב משגב
ניב משגב
(חגי מיכאלי)
לאחר ההפסד לבראוגן במחזור הקודם, הפועל חולון חזרה לנצח היום (רביעי) בליגתה אלופות של פיב”א, אחרי שהקבוצה של עמית שרף הביסה 74:93 את בורסאספור הטורקית.
המחצית הראשונה הייתה די צמודה בסה”כ בין שתי הקבוצות, הטורקים היו במעט עדיפים על הסגולים של שרף, כאשר ברבע הראשון נגמר 21:24 לזכות בורסאספור. ברבע השני המארחת הצליחה לברוח וכבר עלתה ליתרון דו ספרתי, אך הקבוצה הישראלית יצאה לריצה של 0:10 וירדה למחצית בפיגור 45:42.
הרבע השלישי נפתח באותו קצב בדיוק כמו הרבע השני, אנתוני בראון של הטורקים נתן להם יתרון דו ספרתי בזכות מפגן שלשות ואחוזים נהדרים, אך שוב הסגולים יצאו לריצה והפעם בזכות דרו קרופורד ונתנאל ארצי שהשלימו מהפך, הקבוצות ירדו לרבע האחרון ב-62:64 לשרף וחניכיו.
הרבע הרביעי היה אדיר, סיי ג’יי האריס, המצטיין של המשחק, צלף מכל אזור במגרש ונתן יתרון שיא, עד סוף המשחק הפועל חולון רק הגדילה את ההפרש וניצחה 74:93 ועלתה למאזן 1:3 בליגת האלופות של פיב”א, כאשר בשבוע הבא מחכה לה מפגש מול טלקום בון.
קלעו להפועל חולון: סיי ג’יי האריס 25 נק’ ו-6 אסיסטים, ג’סטין סמית’ 17 נק’ ו-7 אסיסטים, אמין נואה 10 נק’, נתנאל ארצי ויותם חנוכי 9 נק’ כל אחד, דרו קרופורד ושון דאוסון 8 נק’ כ”א.
קלעו לבורסאספור: אנתוני בראון 22 נק’, ג’ורדן פלויד 18 נק’, דיוויד מיכינאו 8 נק’, ג’ונתן המילטון ודיוויד מוטאף 7 נק’ כל אחד.
רבע ראשון: 21:24 לבורסאספור
חמישיית הפועל חולון: נתנאל ארצי, שון דאוסון, יותם חנוכי, אמין נואה וסיי ג’יי האריס.
חמישיית בורסאספור: אנתוני בראון, דיוויד מיכינאו, דיוויד מוטאף, מייקל יאנג וג’ונתן המילטון.

הרבע הראשון נפתח עם סל בצבע של ג’ונתן המילטון, דיוויד מוטאף הוסיף שלשה. נתנאל ארצי קלע את שתי הנקודות הראשונות של חולון, אמין נואה קלע שתי נקודות מהעונשין ושון דאוסון קלע ונתן יתרון ראשון לאורחים – 5:6, אבל מוטאף קלע ארבע נקודות רצופות מנגד והמילטון הוסיף שתיים משלו, ארצי החזיר עם סל מחצי מרחק.

מייקל יאנג קלע שתי נקודות, סיי ג’יי האריס הגיב עם שתיים משלו, אנתוני בראון החזיר בדאנק. האריס קלע את השלשה הראשונה של חולון ונואה קלע שתיים בצבע, שוויון 15:15. בראון קלע שתי נקודות ונואה הגיב עם ליי אפ קל. מתין טורן המחליף קלע שלשה ודיוויד מיכינאו הוסיף שתיים, האריס ענה עם סל מחצי מרחק משלו. ג’ורדן פלויד קלע שתי נקודות מהעונשין, נואה החזיר עם שתיים שלו ונעל את הרבע.
רבע שני: 42:45 לבורסאספור
אחרי דקה וחצי ללא סל, טורן קלע את שתי הנקודות הראשונות ברבע, ג’סטין סמית’ הגיב עם שלוש נקודות רצופות. פלויד קלע שלוש נקודות רצופות מהעונשין, ניק ג’ונסון קלע נקודה אחת מהעונשין ויותם חנוכי קלע שתי נקודות, פלויד הגיב עם חמש נקודות רצופות, 27:36 לטורקים. פלויד קלע אחת מהעונשין, גם סמית’, ואז בראון קלע סל מחוץ לקשת ונתן פער דו ספרתי, 30:40 למארחים. סמית’ קלע שתי נקודות, בראון הגיב עם עוד שלשה, 32:43. הקבוצה של שרף יצאה לריצת 0:10 וצמצמה, מייקל יאנג קלע ליי אפ וחתם את הרבע.
רבע שלישי: 62:64 להפועל חולון
בראון קלע את שתי הנקודות הראשונות ברבע, מיכינאו הוסיף עוד שתיים, יותם חנוכי הגיב עם שלשה. מוטאף קלע שתיים מהעונשין, בראון עם סל מחוץ לקשת, 45:54 לטורקים. ארצי נכנס בכוח לסל וקלע, נואה הוסיף שתיים, בראון הגיב עם שלשה. מיכינאו קלע שתי נקודות מהעונשין, סמית’ ענה עם חמש נקודות רצופות. המילטון קלע שתי נקודות מהעונשין, דרו קרופורד קלע שתי שלשות רצופות, רק 60:61 לטורקים. המילטון קלע נקודה אחת מהעונשין, חנוכי קלע שתי נקודות וקרופורד הוסיף שתיים משלו ונעל את הרבע.
רבע רביעי: 74:93 להפועל חולון

סמית’ פתח את הרבע עם ארבע נקודות רצופות, הטורקים קלעו שלשה מנגד, האריס ענה עם סל מחוץ לקשת משלו וסמית’ נתן עוד שתיים, פלויד קלע שתיים מהעונשין, האריס קלע עוד שלשה וזה כבר 67:76 לסגולים, ארצי הוסיף שלשה נוספת. סמית’ קלע שתי נקודות, האריס עם עוד שלשה אדירה וסמית’ עם עוד סל מחוץ לקשת. בראון קלע שתי נקודות מהעונשין, ניק ג’ונסון קלע עוד שלשה לסגולים, פלויד ענה עם סל מחוץ לקשת משלו מנגד, ג’ונסון עם עוד שתי נקודות.