2 צפייה בגלריה
שחקניות נבחרת ישראל
שחקניות נבחרת ישראל
שחקניות נבחרת ישראל
(ההתאחדות לכדורגל)
אחרי שהביסה 0:4 את ארמניה, נבחרת הנשים של ישראל השלימה היום (שבת) בצהריים ניצחון כפול על היריבה עם עוד תוצאה חד צדדית. הפעם זה הסתיים ב-1:6 מוחץ של השחקניות בכחול לבן בליגת האומות והן עשו צעד משמעותי לעבר הבטחת המקום הראשון בבית 4.
מריה אלמצרי העלתה את הנבחרת ליתרון בדקה ה-22 עם שער הבכורה שלה בנבחרת. שיתוף פעולה בינה לבין נועה סלימהוגיץ’ הוביל לשער עצמי של מארין קראפטיאן 11 דקות לאחר מכן, שרון בק הגדילה את היתרון בדקה ה-43 והבליץ של הנבחרת נמשך עם שער של עדן אביטל על סף סיום המחצית הראשונה.
45 דקות אמנם הספיקו לישראל כדי להשוות את תוצאות המשחק הקודם מול ארמניה, אבל השחקניות לא עצרו. אנה דלאקיאן אמנם צימקה עבור הארמניות בדקה ה-57, אבל מיד לאחר מכן שרון בק השלימה צמד ונועה סלימהוגיץ’ השלימה את השישייה בדקה ה-72.
בזכות הניצחון יש לנבחרת 13 נקודות, שלוש יותר מאשר לאסטוניה שתהיה היריבה הבאה ביום שלישי. מכיוון שהנבחרת הביסה את האסטוניות 0:5 במפגש הקודם, למעשה רק הפסד בתוצאה גבוהה יותר ימנע מהכחולות לבנות לסיים בראשות הבית. לפני המשחק בנבחרת הציגו את תמונתה של נעמה לוי, בתה החטופה של רופאת הנבחרת, איילת לוי, וקראו להחזרתה.
2 צפייה בגלריה
שרון בק ושחר נקב חוגגות
שרון בק ושחר נקב חוגגות
שרון בק ושחר נקב חוגגות
(אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל)
“אם אפשר לשמח את העם, זה הכי מבורך”
נועה סלימהוגיץ’ אמרה בסיום: "שיחקנו את הכדורגל שלנו, את מה שאנחנו יודעות לעשות הכי טוב, זה בא לידי ביטוי בשערים והכי כיף לסיים ככה. זה קשה לשחק בתקופה הזו, אבל זה הכי מרגש שיש. כל פעם כשאני שמה את המדים זה מאוד עוצמתי ומרגש, במיוחד בתקופה הזו. אם אנחנו יכולות לשמח את העם שלנו, זה הכי מבורך שיש".
המאמן ארז בלפר אמר: “הייתה לנו מחצית ראשונה טובה, נהננו מאוד, שיחקנו בקצב טוב, תיקנו את כל מה שלא הלך במחצית הראשונה במשחק הקודם. יכולנו להבקיע יותר, אבל להוביל 0:4 במחצית נתן לנו אפשרות לשתף את כולן. למעט השער שספגנו אני לא יכול לבוא בטענות. אסטוניה? אלה שתי הנבחרות הטובות בבית. אמנם ניצחנו שם בתוצאה גבוהה, אבל זה משחק חמישי ואחרון ב-12 ימים, מתחילים להרגיש את העייפות מכל הטיסות והאימונים, אבל אנחנו באים לנצח, גם הבנות דיברו על זה".