1 צפייה בגלריה
שון דאוסון
שון דאוסון
שון דאוסון
(רועי כפיר)
לאחר שהפסידה במחזור הקודם לטלקום בון, הפועל חולון נכנעה הערב (רביעי) 75:74 לבורסאספור, למרות ההפסד, הקבוצה של עמית שרף סיימה במקום השני בליגת האלופות של פיב”א, בדרך לפליי אין.
המשחק עצמו החל בסקור נמוך במיוחד בדרך ל-10:19 של חולון, כששון דאוסון היה מי שסחב על הגב את קבוצתו. לאחר מכן, המפגש היה טוב יותר וברבע השני הקבוצה הטורקית ניצחה 17:18, אך עדיין הקבוצה של עמית שרף הובילה בירידה למחצית, 28:36.
הרבע השלישי היה בקצב גבוה מאוד, כאשר הקבוצה האורחת קלעה כמעט כמו שקלעה בכל המחצית הראשונה, כשהרבע יסתיים 24:27 לטורקים בדרך ל-55:60 לחולון לפני הרבע הרביעי המכריע.
המומנטום היה של הקבוצה הטורקית לגמרי, כאשר היא שלטה ובכל פעם הפכה את התוצאה, כשבצד השני הפועל חולון רדפה ולבסוף הפסידה 75:74, כששון דאוסון יכול היה לנצח את המשחק, אך החטיא את הזריקה בשנייה האחרונה.
הפועל חולון כאמור הפסידה, אך היא בכל זאת סיימה במקום השני בדרך לפליי אין, שם היא תפגוש את אוסטנד הבלגית, כאשר המנצחת בסדרה הזו תיכנס לבית שכולל את אא"ק, טורטונה/מורסיה ואת המנצחת בסדרת הפלייאין בין לה מאן לפרומיתאס.
קלעו להפועל חולון: שון דאוסון 17 נקודות, ג’סטין סמית’ 16 נקודות, סיי ג’יי האריס והאנס ואנווין 11 נקודות כל אחד ונתנאל ארצי 7 נקודות.
קלעו לבורסאספור: אנטוני בראון 26 נקודות, ג’ונתן המילטון 15 נקודות, עומאר אוטקו אל 12 נקודות, מייקל יאנג 10 נקודות.