4 צפייה בגלריה
ג'ון דוראן בטירוף
ג'ון דוראן בטירוף
ג'ון דוראן בטירוף
(רויטרס)
הליגה האנגלית סיפקה לנו היום (שני) עוד משחק נהדר. אסטון וילה אירחה את ליברפול למשחק שנעל את המחזור ה-37 והייתה קרובה להפסיד במשחק הבית האחרון שלה העונה כאשר הייתה בפיגור 3:1 עד הדקה ה-85, אך אז הגיע ג'ון דוראן המחליף בן ה-20 שכבש צמד מהיר וקבע 3:3 מדהים.
המשחק נפתח בסערה וכבר אחרי 63 שניות ליברפול עלתה ליתרון. הארווי אליוט חדר לרחבה מאגף ימין אחרי דאבל פס עם מוחמד סלאח והוציא רוחב למרכז הרחבה, הכדור פגע באחד מבלמי המארחת ושינה כיוון לעבר אמיליאנו מרטינס שתפס את הכדור בשתי ידיו, אך שמט לשערו הוא וכבש עצמי אומלל.
השוויון הגיע בדקה ה-12 כאשר אולי ווטקינס ניער מעליו ג'ארל קוואנסה בצד שמאל של הרחבה ומסר אחורנית, יורי טיילמנס הצטרף ועם בעיטה חדה ממרכז הרחבה הקפיץ את הווילה פארק. היתרון של המארחת החזיק רק 11 דקות. קודי גאקפו הגיע ראשון להדיפה של מרטינס מבעיטה של ג'ו גומז ומקרוב בעט לרשת של הארגנטינאי.
4 צפייה בגלריה
שחקני וילה בהלם
שחקני וילה בהלם
שחקני וילה בהלם
(רויטרס)
שלוש דקות מפתיחת המחצית השנייה, הארווי אליוט הגביה כדור חופשי לרחבה וקוואנסה עלה מעל כולם ונגח לחיבורים של מרטינס. המארחת עוד צימקה משער של ווטקינס בדקה ה-53, אך ה-VAR פסל אותו בגלל נבדל. אליוט מצא את הרשת בצד השני וחשב שכבש את הרביעי, אך הקוון הרים דגל לנבדל.
בדקה ה-79 הגיע הרגע המכריע של המשחק כאשר ג'ון דוראן בן ה-20 עלה במקומו של ניקולו זאניולו, שבעצמו נכנס כמחליף ונפצע. שש דקות אחרי שנכנס, דוראן ניצל איבוד של אלכסיס מק-אליסטר בחלק האחורי ועם בעיטה מסובבת מסף הרחבה אל החיבורים של אליסון צימק ל-3:2.
4 צפייה בגלריה
שחקני ליברפול חוגגים
שחקני ליברפול חוגגים
שחקני ליברפול חוגגים
(רויטרס)
דרווין נונייס מצא את הרשת לאחר מכן בצד השני, אך שוב הקוון הרים דגל לנבדל. בדקה ה-88, מוסא דיאבי יצא לסלאלום אדיר ממרכז המגרש ומסר לעבר דוראן, הכדור פגע בברכו של החלוץ הקולומביאני, שינה כיוון לרשת והטריף את הווילה פארק. שחקני המארחת ניסו להפוך, אך המשחק הסתיים ב-3:3.
הקבוצה של אונאי אמרי קרובה מאוד להבטחת הכרטיס בליגת האלופות כשהיא נמצאת במקום הרביעי עם 68 נקודות, חמש יותר מטוטנהאם החמישית לה נותרו עוד שני משחקים. שחקני וילה יפגשו את קריסטל פאלאס בחוץ במחזור הסיום, בעוד שליברפול תארח את וולבס למשחקו האחרון של יורגן קלופ.
4 צפייה בגלריה
ג'ון דוראן חוגג
ג'ון דוראן חוגג
ג'ון דוראן חוגג
(רויטרס)
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון