1 צפייה בגלריה
שחקני אטאלנטה מאושרים
שחקני אטאלנטה מאושרים
שחקני אטאלנטה מאושרים
(רויטרס)
המחזור ה-37 בליגה האיטלקית החל היום (שבת) כשאטאלנטה גברה 0:2 על לצ'ה והעפילה לליגת האלופות לאחר היעדרות של שנתיים. בנוסף, מילאן ספגה הפסד 3:1 מפתיע מול טורינו. המשחקים שודרו בערוץ ONE2 למנויי HOT, מנויי yes, סלקום TV, פרטנר TV ו-FreeTv.
לצ'ה - אטאלנטה 2:0
החניכים של ג'אנפיירו גספריני הבטיחו את מקומם כמרוויחים הגדולים מהרחבת כמות העולות לליגת האלופות באיטליה לחמש לקראת שינוי הפורמט של הטורניר בעונה הבאה.

לאחר מחצית מאופסת, בדקה ה-48 ג'אנלוקה סקמאקה מצא בכדור ארוך מצוין את צ'ארלס דה קטלארה שקבע יתרון לאורחת. חמש דקות בלבד לאחר מכן, המבשל הפך לכובש, כשנגח לרשת את ה-0:2 וניצל יציאה נוראית של שוער לצ'ה, ולדמירו פאלקונה.

התוצאה נשמרה בסיום ואטאלנטה השלימה חזרה לבמה הגדולה של אירופה, בה שיחקה בפעם האחרונה בעונת 2021/22 ובעונת 2019/20 אף הגיעה אל רבע הגמר. מנגד, המארחת עדיין לא הבטיחה הישארות כשהיא חמש נקודות מעל הקו האדום ונשאר לה משחק בודד לסיום העונה, אך לשאר יריבותיה לתחתית נותרו שניים.
אטאלנטה מבטיחה מקום בצ'מפיונס מול לצ'ה
טורינו - מילאן 1:3
הרוסונרי ספגו הפסד מפתיע כשהקבוצה הביתית השאירה לעצמה סיכוי להגיע לאירופה. שערים של דובאן זאפטה בדקה ה-26 ואיוון איליץ' בדקה ה-40 העניקו לטורינו יתרון מבטיח וריקרדו רודריגז קבע 0:3 בדקה ה-46 שהימם את המילאנזים. איסמעיל בנאסר צימק בדקה ה-55 מהנקודה הלבנה, אך זה לא הספיק לאדומים, שכבר הבטיחו את הסגנות למרות ההפסד.
החבורה של איבן יוריץ' התקרבה זמנית מרחק נקודה מהמקום השמיני, המוביל לפלייאוף הקונפרנס ליג, כשנותר לה משחק בודד לסיום העונה ולפיורנטינה, הנמצאת מעליה, שניים כאלו.
רודריגז הפציץ ב- 1:3 של טורינו על מילאן