1 צפייה בגלריה
דקארי טאקר
דקארי טאקר
דקארי טאקר
(חגי מיכאלי)
עירוני נס ציונה הביסה 68:84 על הפועל חיפה הערב (שני), במסגרת המחזור ה-31 בליגת ווינר. החבורה של מאיר טפירו, המשיכה במומנטום החיובי שלה, ופתחה מחדש את הקרב על המקום השביעי.
הרבע הראשון נפתח בצורה נהדרת עבור המארחת שעם שלוש שלשות רצופות יצאה מיד לריצת 2:9. האורחת שהחטיאה המון סלים קלים מתחת לסל, התקשתה לחזור למשחק בדרך ל-15:24 לדרומיים בסיום הרבע. הרבע השני המשיך בדיוק באותה צורה, כשג'ורג' קינג, אייזיאה ווייטהד וצוף בן משה הובילו את החבורה של טפירו ליתרון דו ספרתי. המארחים הובילו 34:42 בירידה להפסקה.
האדומים מהכרמל פתחו את הרבע השלישי בצורה טובה, כשהמילטון וטאקר יחד עם ההגנה של בינגהאם הובילו את החבורה של גיא גודס לצמצום ההפרש עד ל-47:44. טפירו לקח פסק זמן הכרחי, ומשם חניכיו יצאו לריצה נפלאה והחזירו את היתרון דו ספרתי בהובלת ווייטהד וראלי אולקינס שהיה פשוט נהדר, בדרך ל-48:62 בסיום הרבע. ברבע הרביעי המארחת המשיכה ללחוץ על הגז, וניסיונות של ג'ון דייויס והמילטון להחזיר את הצפוניים למשחק כבר לא עבדו בדרך לניצחון 68:84 מרשים של החניכים של טפירו.
המארחים סיימו את משחקיהם בליגה הסדירה, וכעת מחכים לתוצאות הבאות של הפועל עפולה והאדומים מהכרמל על מנת לראות אם הם יוכלו להיכנס לשלב הפלייאוף. במחזור הבא, החבורה של גודס תארח את הפועל אילת למשחק מרתק, כשהדרומיים זקוקים לניצחון במאבקי הירידה, והצפוניים צריכים לנצח על מנת להבטיח את המקום השביעי.
קלעו לעירוני נס ציונה: ראלי אולקינס 27 נקודות, 7 ריבאונדים, ג'ורג' קינג 18 נק', אייזיאה ווייטהד (טריפל דאבל), 14 נק', 19 ריב', 13 אסיסטים, צוף בן משה 14 נק', ג'רום מיינסי וקייל פייט 6 כל אחד ותומר לוינסון 3.
קלעו להפועל חיפה: מרקוס בינגהאם 15 נקודות, 7 ריבאונדים, אלכס המילטון 14 נק', 6 ריב', דקאראי טאקר 10 נק', 8 ריב', ג'ון דייויס 10, דניאל רוזנבאום 9, 12 ריב', עמית גרשון 6 וגור לביא 4 ו-9 אס'.
רבע ראשון: 15:24 לנס ציונה
חמישיית עירוני נס ציונה: ראלי אולקינס, קייל פייט, אייזיאה ווייטהד, ג'רום מיינסי וג'ורג' קינג.
חמישיית הפועל חיפה: אלכס המילטון, ג'ון דייויס, דניאל רוזנבאום, דקאראי טאקר ומרקוס בינגהאם.

פייט פתח את המשחק עם שתי שלשות, קינג הוסיף שלשה משלו בריצת 2:9 נהדרת של המארחת, בינגהאם קלע לאורחת מנגד. בינגהאם המשיך להיות המוציא לפועל העיקרי של הצפוניים והוסיף סל ועבירה, אולקינס נכנס לעניינים בצד השני. עמית גרשון צמצם עם שלשה משלו בדרך ל-9:13 לחבורה של מאיר טפירו. ווייטהד, קינג וצוף בן משה שעלה טוב מהספסל הגדילו את היתרון של המארחים, דניאל רוזנבאום וטאקר ניסו להחזיר את החבורה של גיא גודס לעניינים. סל של תומר לוינסון חתם רבע נהדר של נס ציונה.

רבע שני: 34:42 לנס ציונה
טאקר ורוזנבאום קלעו לאורחת, ווייטהד ובן משה לדרומיים. המילטון נכנס לקצב עם שלשה, אך ווייטהד וקינג דאגו לשמר את המומנטום בצד של המארחת בדרך ליתרון דו ספרתי 22:32. גרשון והמילטון ניסו להשאיר את האורחים במשחק, אך מיינסי וקינג דאגו לשמור על היתרון של החניכים של טפירו.
רבע שלישי: 48:62 לנס ציונה
טאקר והמילטון המשיכו לסחוב את החיפאים, ווייטהד ואולקינס בלטו בצד השני. בינגהאם הוסיף נקודות משלו וכמה מהלכים הגנתיים נאים והדומים מהכרמל צמצמו עד ל-47:44. טפירו, שהרגיש שהמומנטום עובר צד, לקח פסק זמן הכרחי. ווייטהד עלה למגרש ותפס בעלות, הדרומיים נכנסו לקצב והחזירו את היתרון הדו ספרתי בריצה אדירה, ובעזרת שמונה נקודות רצופות של אולקינס המצוין, 48:62.
רבע רביעי: 68:84 לנס ציונה

אולקינס הלוהט קלע שלשה, ופתח את הרבע האחרון בדיוק באותה צורה שסיים את השלישי, בן משה קלע אחת משלו, ולוינסון קינח בדרך ליתרון 51:69 מהדהד. דייויס ניסה להחזיר את האורחת למשחק, אך מיינסי וקינג סיפקו מיד תשובה בצד השני. בינגהאם ורוזנבאום קלעו מספר נקודות נאות בניסיון לצמצם את ההפרש, אך החניכים של טפירו כבר שייטו לעבר ניצחון קליל ומרשים מאוד.