2 צפייה בגלריה
עומרי גלזר
עומרי גלזר
עומרי גלזר
(האתר הרשמי של הכוכב האדום)
הישג מרשים לעומרי גלזר. השוער הישראלי, שנרכש על ידי הכוכב האדום בקיץ מהפועל באר שבע השלים הערב (שלישי) זכייה בדאבל בסרביה, לאחר שקבוצתו גברה 1:2 על וויבודינה בגמר הגביע.
גלזר רשם 90 דקות בין הקורות וסיפק שלוש עצירות, אך לא שמר על שער נקי אחרי ספיגה מאלכסה ווקאנוביץ' עמוק בתוך תוספת הזמן. מרקו איוואניץ' הבקיע ראשון בדקה ה-37 מבישול של שריף אנדאייה, ששער שלו נפסל בסיוע ה-VAR שלוש דקות לאחר מכן.
במחצית השנייה אורוש ספאחיץ' הכפיל את יתרונה של הכוכב האדום ושער נוסף של אנדאייה נפסל, לפני שוויבודינה כאמור השיגה את השער המצמק עמוק בתוספת הזמן.
ליגיונר נוסף ששיחק הערב היה מונאס דאבור, שהשלים 90 דקות בניצחון הדרמטי של שבאב אל אהלי דובאי, 1:2 על באני יאס במסגרת המחזור ה-23 בליגה באיחוד האמירויות.
הקבוצה של החלוץ הישראלי נקלעה לפיגור בדקה ה-14 מרגליו של טאולנט ספרי, אך איגור דה לה קרוז השווה בדקה ה-35 ועמוק בתוך תוספת הזמן, בדקה ה-97 שער עצמי של חסן עלמוחראמי השלים מהפך.
2 צפייה בגלריה
מונאס דאבור
מונאס דאבור
מונאס דאבור
(טוויטר)
בעקבות הניצחון, שבאב אל אהלי שנמצאת במקום השני בטבלה התקרבה עד כדי מרחק של שש נקודות מאל וואסל הראשונה, כשנותרו שלושה מחזורים עד תום העונה.
יחיד במינו: צפו במיטב של טוני קרוס