1 צפייה בגלריה
רועי פריצקי
רועי פריצקי
רועי פריצקי
(איציק בלניצקי)
משחקי ההשלמה בליגת ווינר סל, בבית התחתון, נערכו היום (חמישי), כאשר הפועל באר שבע גברה 87:90 על הפועל עפולה באולם הקונכייה בתום הארכה כאשר במקביל הפועל חיפה ניצחה 67:80 את הפועל אילת.
הפועל ב"ש - הפועל עפולה: 87:90

הדרומיים השיגו ניצחון חשוב מאוד על החבורה של רועי פרל, ובשל הפסדה של הפועל אילת להפועל חיפה, הם יהיו תלויים בעצמם במחזור האחרון בו ישחקו על ההישארות בליגה מול בני הרצליה השוקעת. האורחת מצידה, הפסידה סופית את הסיכוי להעפיל לפלייאוף.

קלעו להפועל באר שבע: ג'קינן גאנט 23 נקודות, 9 ריבאונדים, כריס בנקסטון 22 נק', 18 ריב' (דאבל דאבל), מייק לואיס 20 נק', גרנט שרפילד 14 נק', 8 אסיסטים, 6 ריב', איגור קולשוב 5, רועי פריצקי 4 וחואקין שוכמן 2.
קלעו להפועל עפולה: מרסלוס ארלינגטון 19 נקודות, 10 ריבאונדים, 7 אסיסטים (דאבל דאבל), קסיוס סטנלי 16 נק', ספנסר וייס 14 נק', 13 ריב' (דאבל דאבל), קמרון שלטון 13 נק', מוריאל לוטטי 10 נק', תומר אסייג 9, נועם אביבי 4 ולוקאס גולדנברג 2.
הפועל ב"ש גברה 87:90 על הפועל עפולה
רבע ראשון: 19:21 להפועל עפולה
חמישיית הפועל באר שבע: מייק לואיס, איגור קולשוב, ג'קינן גאנט, גרנט שרפילד וכריס בנקסטון.
חמישיית הפועל עפולה: קסיוס סטנלי, ספנסר וייס, קמרון שלטון, מרסלוס ארלינגטון ונועם אביבי.
ארלינגטון קלע ארבע נקודות רצופות, וייס הוסיף שלשה, בנקסטון ענה עם ארבע נקודות משלו מנגד. ארלינגטון המשיך לבלוט, בנקסטון וגאנט הוסיפו, 11:11. לוקאס גולדנברג ומוריאל לוטטי גם הם קלעו לחבורה של רועי פרל. ארלינגטון המשיך ללהוט בשורות האורחת, גאנט קלע חמש נקודות רצופות עבור החניכים של אורן אהרוני, ורועי פריצקי הוסיף שלשה בדרך ל-19:19. שלטון חתם את הרבע ביתרון קטן לחבורה מעפולה.

רבע שני: 40:45 להפועל עפולה

גאנט ולואיס קלעו לבאר שבעים, לוטטי קלע שלשה בצד השני. לואיס וגאנט המשיכו להוביל את הדרומיים בדרך למהפך ויתרון 25:31. סטנלי ונועם אביבי החזירו את היתרון לחניכים של פרל עם ריצת 0:12 מהדהדת. סטנלי הלוהט המשיך בשלו, לואיס וגאנט ניסו להחזיר את המארחת להתמודדות ובנקסטון חתם את הרבע.
רבע שלישי: 60:64 להפועל עפולה
שרפילד וגאנט קלעו לבאר שבעים, סטנלי וארלינגטון המשיכו בדיוק מאיפה שעצרו. לואיס ושרפילד לחצו על הגז, וייס וארלינגטון קלעו בצד השני בדרך ל-54:59 לצפוניים. קולשוב וארלינגטון הוסיפו לכל צד. לוטטי ותומר אסייג המשיכו להגדיל את היתרון שנשאר לקראת הרבע האחרון.
רבע רביעי: 77:77
לוטטי פתח את הרבע עם ארבע נקודות רצופות, גאנט ובנקסטון עצרו את המומנטום של הצפוניים. גאנט קלע שלשה אדירה וקבע 68:68. תומר אסייג קלע שלשה חשובה, שרפילד וקולשוב קירבו את החבורה מבירת הנגב, לואיס השלים מהפך דרמטי, 75:77. ארלינגטון קבע 77:77 דרמטי ושלח את המשחק להארכה.

הארכה: 87:90 להפועל באר שבע

וייס וסטנלי קלעו סלים גדולים עבור האורחים, שרפילד ובנקסטון במשחק חייו השאירו את המארחת, שמשחקת על הזכות להיות תלויה בעצמה במחזור הסיום, חזק בעניינים. קליעות של שוכמן מהקו בשניות הסיום נתנו ניצחון דרמטי וחשוב לחניכים של אהרוני.
הבטיחה פלייאוף: 67:80 לחיפה על אילת
הפועל חיפה - הפועל אילת: 67:80

הצפוניים השיגו ניצחון מוצדק על החניכים של יוריצה גולמאץ שהסתבכו בתחתית. לאחר ההפסד, האילתים יצטרכו לקוות שבמחזור האחרון הם יגברו על הפועל עפולה, ובמקביל שהפועל באר שבע תפסיד לבני הרצליה, על מנת להישאר בליגה. מנגד, החניכים של גיא גודס הבטיחו את מקומם בפלייאוף.

קלעו להפועל חיפה: דקאראי טאקר 22 נקודות, 7 ריבאונדים, גור לביא 15 נק', עמית שמחון 10 נק', אלכס המילטון 9 נק', 7 אסיסטים, 7 ריב', עמית גרשון וג'ון דייויס 8 נק' כל אחד, מרקוס בינגהאם 6 ודולב משגב 2.

קלעו להפועל אילת: ג'רמי סנגלין 21 נקודות, אלייז'ה סטיוארט 19 נק', 6 ריבאונדים, דיישון בוקר 12 נק', 7 ריב', ג'וואן ג'ונסון 6 נק', 8 ריב', ארטיום זבלין 4, עידו הראל 3 ועמית זיס 2.

רבע ראשון: 27:29 להפועל חיפה
חמישיית הפועל חיפה: אלכס המילטון, ג'ון דייויס, גור לביא, דקאראי טאקר ומרקוס בינגהאם.
חמישיית הפועל אילת: דיישון בוקר, ג'רמי סנגלין, ג'וואן ג'ונסון, אלייז'ה סטיוארט וארטיום זבלין.

המילטון ודייוס קלעו לצפוניים, סנגלין וזבלין ענו בצד השני. סנגלין פשוט להט והיה המוציא לפועל היחיד של הדרומיים, טאקר ובינגהאם נכנסו לעניינים בדרך ל-15:15. הקצב האדיר המשיך, סנגלין וסטיוארט הוסיפו שלשות, שמחון וטאקר שמרו על החבורה מעיר הנמל בעניינים. המילטון ועמית זיס קבעו ל-25:25. טאקר המשיך לעשות מה שהוא רוצה בדרך ליתרון של החיפאים בסיום הרבע.

רבע שני: 37:46 להפועל חיפה
עמית שמחון פתח את הרבע עם שלשה, בוקר ענה בצד השני. שמחון המשיך לבלוט, עמית גרשון הוסיף שלשה, סטיוארט ניסה להחזיר את הדרומיים למשחק, 32:39 לחבורה מעיר הנמל. המילטון וטאקר קלעו לחבורה מעיר הנמל, סטיוארט המשיך לסחוב את החבורה של יוריצה גולמאץ. בוקר וטאקר הוסיפו לחיפאים לפני הירידה להפסקה.
רבע שלישי: 54:62 להפועל חיפה
סטיוארט פתח את הרבע השלישי עם חמש נקודות רצופות, עמית גרשון, דייויס ובינגהאם יצאו לריצה נהדרת בדרך ליתרון דו ספרתי 44:55. סנגלין, ג'ונסון וזבלין צמצמו, לביא קלע מהצד השני וניסה לעצור את ההתלהבות של הדרומיים.
רבע רביעי: 67:80 להפועל חיפה

בוקר וסטיוארט פתחו בטירוף את הרבע האחרון, המילטון ענה מנגד. לביא המשיך להיות חשוב עבור החיפאים, גם גרשון הוסיף למומנטום של המארחים. טאקר וסנגלין המשיכו להיות המוציאים לפועל העיקריים בקבוצותיהם. לביא ודולב משגב השאירו את החבורה מעיר הנמל ביתרון דו ספרתי שנשאר עד לניצחון מוחץ.