4 צפייה בגלריה
רן בן שמעון
רן בן שמעון
רן בן שמעון
(ראובן שוורץ)
נבחרת ישראל תתמודד הערב (שבת, 19:00) מול הונגריה במשחק הכנה, שיהיה גם משחקו הראשון של רן בן שמעון על הקווים כמאמן הנבחרת. לקראת ההתמודדות, המאמן והקפטן אלי דסה דיברו במסיבת עיתונאים בהונגריה.
רן בן שמעון אמר: “הונגריה משחקת כדורגל פחות מסורתי, פחות תדמיתי. יהיה משחק מעניין, אווירה טובה. לכל צד יש את המטרה שלו, לנו יש את המטרה שלנו כי אנחנו נבחרת חדשה. נשתדל להיות הכנה טובה עבור הונגריה. הם מארחים בצורה מדהימה, יש גם את הרובד של האנשים והם נפלאים".
על הנבחרת שאותה נראה במשחק: “אין ספק שקיבלתי נבחרת טובה, אבל אני לא רואה את זה בתור מה קיבלתי, אלא על המקומות שאליהם אני רוצה להגיע. זה צעד אחד במסע ארוך מאוד, הצעד הראשון הוא חשוב מאוד. אולי לכמה אנשים זה משחק שתקוע באמצע החיים, אבל יש לנו מטרות מאוד חשובות, לי יותר מכולם".
רן בן שמעון ואלי דסה במסע"ת הנבחרת
המאמן הוסיף: “ההונגרים מצטיינים במשחק הקבוצתי, המאמן שלהם מרקו רוסי בנה תלכיד שגם משחק יחד, גם מבין אחד את השני, ובמשחקים שעקבנו רואים שהם יוצאים מתבניות מקובלות וזה הופך את המשחקים מולם למאוד מעניינים עם כדורגל מודרני וחדשני".
4 צפייה בגלריה
רן בן שמעון
רן בן שמעון
רן בן שמעון
(ראובן שוורץ)
“אנחנו מרוכזים במשחק הזה, לכל משימה צריך לתת 100%, יש פה 100% בכל משימה ולא 50:50, נחשוב על המשחק הבא וניקח בחשבון את כל הנתונים, לכל משחק נקבל את ההחלטה הנכונה ביותר בעינינו", הוסיף.
4 צפייה בגלריה
רן בן שמעון ושחקני נבחרת ישראל
רן בן שמעון ושחקני נבחרת ישראל
רן בן שמעון ושחקני נבחרת ישראל
(ראובן שוורץ)
אלי דסה אמר: “אני רוצה בשם המדינה והאזרחים להודות להתאחדות ההונגרית, לממשלה ולעם ההונגרי על האירוח הפנטסטי שהם נותנים לנו בכל פעם שאנחנו מגיעים. כמובן שכל אחד היה רוצה לשחק בבית שלו, אבל אנחנו מלאי הערכה".
על המפתחות לקראת המשחק אמר: “אין ספק שהונגריה נבחרת מצוינת שמשחקת כדורגל מעניין, לא בכדי היא עלתה מהבית שלה ראשונה, נצטרך להביא כמה עקרונות ודברים שעבדנו עליהם השבוע, נבוא לעשות משחק טוב ונקווה שתהיה אווירה טובה".
4 צפייה בגלריה
אלי דסה
אלי דסה
אלי דסה
(ראובן שוורץ)
“זה לא שאני בוחר לברוח או להישאר, מתי שאני צריך להיות פה אני אהיה פה ואין קשר לשחקנים אחרים. אנחנו רק בתחילת הדרך, אבל יש מרקם טוב של אנשים טובים, יש צוות טוב, לא נצא בהצהרות גדולות. הונגריה פנטסטית, זה משחק ידידות על הנייר, אבל כמובן שיש הרבה מאוד עניין. אנחנו רוצים להוות יריב טוב", הוסיף.
תאי בריבו תורגל כחלוץ מטרה יחיד לקראת המשחק מול הונגריה, כאשר מתחתיו ישחקו גדי קינדה ודן ביטון. גוני נאור תורגל כבלם שלישי. במהלך מרבית האימון אתמול, בצוות שמו דגש מיוחד בעיקר על מצבים נייחים.
ההרכב המשוער: עומרי גלזר, אלי דסה, רז שלמה, גוני נאור, עופרי ארד, דני גרופר, עדן שמיר, נטע לביא, דן ביטון, גדי קינדה ותאי בריבו.