1 צפייה בגלריה
אברהם גרנט
אברהם גרנט
אברהם גרנט
(פרטי)
מרוקו גברה 1:2 על זמביה במסגרת מוקדמות המונדיאל של אפריקה וביססה את מקומה בראשות הבית. האדומים הנחילו הפסד לחבורה של אברהם גרנט בזכות שערים של חכים זייש ואליאס בן סגיר.
המשחק נפתח בצורה נפלאה עבור המרוקאים. כבר בדקה החמישית, השופט שרק לפנדל אחרי הכשלה על יוסף א-נסירי ברחבה. זייש שניגש לבעוט, לא התבלבל בדרך ל-0:1 מהיר.
במחצית השנייה האדומים המשיכו בשליטה שלהם, אך התקשו לאיים לשער באופן ממשי - עד הדקה ה-68, שם בן סגיר דחק מקרוב כדור רוחב של ברהים דיאס וקבע 0:2 לחבורה של וואליד רגרגי. בדקה ה-80, הזמבים חזרו למשחק באופן מפתיע כאשר אדוארד צ'ילופיה המחליף כבש שער נהדר בתום מבצע אישי נאה, ולמעשה קבע את תוצאת המשחק, 1:2 למרוקו.
המרוקאים המשיכו במומנטום שלהם, חיברו ניצחון שני ברציפות בשלב הבתים, ויפגשו במשחק הבא את קונגו. לעומתם, זמביה תתמודד מול טנזניה ותקווה לחזור למסלול הניצחונות.
מהלך המשחק:
דקה 5, שער! מרוקו עלתה ל-0:1: פנדל מפוקפק נשרק לזכות החניכים של וואליד רגרגי כבר בפתיחה. חכים זייש ניגש לבעוט ולא התבלבל בדרך ליתרון של המרוקאים

דקה 68, שער! מרוקו עלתה ל-0:2: ברהים דיאס הכניס כדור רוחב, בן סגיר הצעיר דחק מקרוב והכפיל את היתרון של החבורה של וואליד רגרגי

דקה 80, שער! זמביה צימקה ל-2:1: אדוארד צ'ילופיה המחליף, פרץ במהירות מסחררת בהתקפת מעבר וכבש שער נהדר עבור הזמבים