3 צפייה בגלריה
רז שלמה ורמזי ספורי
רז שלמה ורמזי ספורי
רז שלמה ורמזי ספורי
(ההתאחדות לכדורגל)
נבחרת ישראל חזרה לתלם היום (שלישי), כשהביסה 0:4 את בלארוס במשחק ידידות שנערך בהונגריה. החניכים של רן בן שמעון נראו טוב במשחקו השני של המאמן על הקווים, והתאוששו מההפסד 3:0 להונגריה במשחק הקודם.
הפתיחה הייתה שייכת לחבורה בתכלת לבן כאשר כבר בדקה השמינית, גיא מלמד דחק מקרוב פנימה אחרי טעות של השוער הבלארוסי כדי לקבוע 0:1. 10 דקות לאחר מכן, בדקה ה-18, אליאל פרץ מסר כדור בגובה לרמזי ספורי שהשתחרר יפה ובעט מצוין מסף הרחבה בדרך ל-0:2 מהיר.
בדקה ה-36, רז שלמה התרומם ונגח מקרוב אחרי הגבהה של ספורי מכדור קרן, וחתם מחצית ראשונה נפלאה של הנבחרת עם 0:3 לפני הירידה להפסקה. בדקה ה-64, זקאר וולקוב קיבל כרטיס אדום והותיר את נבחרתו ב-10 שחקנים. בדקה ה-82, חמודי כנעאן המחליף כבש שער בכורה וקבע את תוצאת הסיום, 0:4 קליל לנבחרת ישראל על בלארוס.
3 צפייה בגלריה
נטע לביא
נטע לביא
נטע לביא
(עמרי שטיין)
כעת, בן שמעון יוכל להפנות את תשומת ליבו ולהתחיל בהכנות לפתיחת ליגת האומות בספטמבר שם תחל הנבחרת את מסעה במפעל מול בלגיה. כזכור, ישראל הוגרלה בבית קשה מאוד עם השדים האדומים, איטליה וצרפת.
מחצית ראשונה
הרכב נבחרת ישראל: עומרי גלזר, אלי דסה, עידן נחמיאס, רז שלמה, דני גרופר, נטע לביא, רועי גורדנה, רמזי ספורי, אליאל פרץ, דן ביטון וגיא מלמד.

הרכב נבחרת בלארוס: סיארי איגנאטוביץ', דניס לויצקי, איגור פרקומנקו, זכר וולקוב, רומן יוזפצ'וק, ניקיטה קורזון, יבגני יאבלונסקי, מקסים קירב, ולדיסלב קלימוביץ', וולרי גרומיקו וג'רמן ברקובסקי.

3 צפייה בגלריה
רמזי ספורי
רמזי ספורי
רמזי ספורי
(עמרי שטיין)
דקה 8, שער! ישראל עלתה ל-0:1: גיא מלמד דחק מקרוב והעלה את החבורה של רן בן שמעון ליתרון מוקדם
דקה 18, שער! ישראל עלתה ל-0:2: רמזי ספורי כבש שער יפהפה בבעיטה נהדרת אחרי בישול של אליאל פרץ
דקה 36, שער! ישראל עלתה ל-0:3: החניכים של בן שמעון חוגגים בהונגריה. הפעם היה זה תורו של רז שלמה לכבוש. הבלם התרומם גבוה מעל כולם ונגח פנימה אחרי כדור קרן של רמזי ספורי
מחצית שנייה:
דקה 64, כרטיס אדום! זקאר וולקוב קיבל כרטיס אדום והותיר את נבחרתו ב-10 שחקנים
דקה 82, שער! ישראל עלתה ל-0:4: חמודי כנעאן המחליף כבש שער בכורה בדרך ל-0:4 מהדהד