3 צפייה בגלריה
ליאל עבדה
ליאל עבדה
ליאל עבדה
(רויטרס)
בזמן שטורנירי היורו והקופה אמריקה בעיצומם, יש ליגות שלא הפסיקו את פעילותן ואחת מהן היא ה-MLS בארה"ב, שמתנהלת לצד הטורניר היבשתי. הלילה (בין שבת לראשון) התקיים המחזור ה-21 ובו לקחו חלק גם הנציגים שלנו בליגה - תאי בריבו וליאל עבדה.
הקיצוני פתח בהרכב שארלוט במשחק החוץ מול יוסטון דינמו, אולם כבר אחרי חמש דקות ראה את אליו איברהים קובע 0:1 למארחת. עבדה היה הבולט מבין שחקני קבוצתו, הרבה לייצר מצבים וגם קיבל את הציון הגבוה ביותר, אבל לא הצליח למנוע את ההפסד לבסוף.
בריבו, שלאחרונה קיבל את חולצת ההרכב, פתח גם הוא ושיחק 76 דקות בהפסד של פילדלפיה אוניון 4:2 למונטריאול במשחק רב אירועים בקנדה. החלוץ וחבריו הובילו 1:2 בהפסקה, אך ספגו שלושה שערים במחצית השנייה, כולל שני שערי ניצחון מאוחרים (89' ו-92').
3 צפייה בגלריה
תאי בריבו
תאי בריבו
תאי בריבו
(רויטרס)
ואם כבר מדברים על ה-MLS, הרגע הגדול של הלילה שייך לג'ורדי אלבה, המגן של אינטר מיאמי שמתמודדת ללא ליאו מסי ולואיס סוארס המשחקים בקופה. בדקה ה-44 הספרדי ירה וולה אדיר מ-20 מטרים לרשת הגבוהה של נאשוויל וסידר ניצחון 1:2 שלישי ברציפות.
הקבוצה מפלורידה סופרת ארבעה משחקים ללא הפסד, כשבשלושה האחרונים ניצחה כאמור בתוצאה 1:2. היא מובילה זמנית את טבלת המזרח עם 44 נקודות, שתיים יותר מסינסינטי שאחריה, ומקווה להמשיך במומנטום גם כשהכוכבים יחזרו מהקופה, אולי בדרך לאליפות.
3 צפייה בגלריה
ג'ורדי אלבה חוגג
ג'ורדי אלבה חוגג
ג'ורדי אלבה חוגג
(רויטרס)