2 צפייה בגלריה
מקסיקו מול אקוודור
מקסיקו מול אקוודור
מקסיקו מול אקוודור
(רויטרס)
משחקי שלב הבתים של הקופה אמריקה המשיכו הלילה (בין ראשון לשני), כאשר מקסיקו מצאה את עצמה בחוץ לאחר שסיימה ב-0:0 מול אקוודור, שעלתה ותפגוש את ארגנטינה וליאו מסי ברבע הגמר. בנוסף, ונצואלה נותרה מושלמת עם 0:3 קליל על ג'מייקה.
מקסיקו - אקוודור 0:0

המקסיקנים היו עדיפים ואיימו לכיוון השער 19 פעמים לעומת תשע של היריבה, אך שתי הנבחרות בעטו רק שלוש פעמים למסגרת. בתוספת הזמן נרשמה דרמה כאשר נשרק פנדל לטובת מקסיקו, שהיה מעלה אותה לרבע הגמר אם הייתה כובשת, אבל במערכת ה-VAR התערבו וגרמו לשופט לשנות את ההחלטה.

אקוודור עלתה בזכות הפרש שערים עדיף, 1+ לעומת 0, כאשר שתי הנבחרות עם ארבע נקודות. בשלב הבא מחכה אלופת העולם, כאשר מדובר בשחזור רבע גמר הקופה אמריקה מ-2021 אז ארגנטינה ניצחה 0:3.
2 צפייה בגלריה
השופט מסתכל ב-VAR בתוספת הזמן
השופט מסתכל ב-VAR בתוספת הזמן
השופט מסתכל ב-VAR בתוספת הזמן
(רויטרס)
ג'מייקה - ונצואלה 3:0
אחרי מחצית ראשונה מאופסת, הנבחרת הטובה ביותר בבית רשמה מחצית שנייה מצוינת ונהנתה משערים של אדוארד באיו בדקה ה-49, סלומון רונדון בדקה ה-56 ואריק רמירס שסגר עניין בדקה ה-85.

ונצואלה כבשה את שלושת שעריה משלוש בעיטות למסגרת ונעלה את שלב הבתים עם תשע נקודות והפרש שערים של 5+ בדרך למפגש מול קנדה ואלפונסו דייויס בשלב שמונה האחרונות. ג'מייקה החלשה הודחה עם אפס נקודות והפרש שערים לא מחמיא של 6-.