3 צפייה בגלריה
הגול של אורוגוואי
הגול של אורוגוואי
הגול של אורוגוואי
(צילום מסך)
המחזור השלישי והאחרון בשלב הבתים של הקופה אמריקה נמשך הבוקר (שלישי), כאשר ארצות הברית, מארחת הטורניר, הודחה לאחר שספגה שער מעמדת נבדל ברורה מול אורוגוואי, שניצחה 0:1. יחד עם הסלסטה ששמרו על מאזן מושלם, גם פנמה עלתה לרבע הגמר אחרי 1:3 על בוליביה.
ארצות הברית - אורוגוואי 1:0

התכולים היו מסוכנים יותר עם 12 איומים לעומת 8 ו-4 למסגרת לעומת 3 במשחק שלא התעלה לרמה גבוהה במיוחד והיה שקול. בדקה ה-66 הרשת זזה בפעם היחידה במשחק כשמתיאס אוליברה מצא את הרשת, אלא שבמהלך הייתה עמדת נבדל ברורה של שני שחקנים שהיו מעורבים בגול.

ב-VAR בדקו את המהלך כארבע דקות ומסיבה שאינה ברורה בחרו לאשר את השער של הסלסטה שסיימו בכך את שלב הבתים עם תשע נקודות מתוך תשע. מארחת הטורניר סיימה עם שלוש נקודות ומצאה את עצמה בחוץ עקב ניצחונה של פנמה על בוליביה.
3 צפייה בגלריה
פוליסיק מאוכזב
פוליסיק מאוכזב
פוליסיק מאוכזב
(רויטרס)
בוליביה - פנמה 3:1
פנמה הצנועה רשמה הישג נאה כשהעפילה לרבע גמר הקופה אמריקה. אחרי שהפסידה לאורוגוואי וניצחה במחזור הקודם את ארצות הברית, היא השלימה את המלאכה וסיימה את שלב הבתים עם שש נקודות במשחק בו הייתה עדיפה על הבוליביאנים.

את השערים לזכות פנמה כבשו חוסה פחארדו נלסון בדקה ה-22, אדוארדו גררו, אקס מכבי תל אביב, בדקה ה-79 וססאר יאניס בדקה ה-91. ברונו מירנדה רק השווה זמנית בדקה ה-69 של המשחק.

3 צפייה בגלריה
אדוארדו גררו חוגג
אדוארדו גררו חוגג
אדוארדו גררו חוגג
(רויטרס)