2 צפייה בגלריה
ג'וש ניבו
ג'וש ניבו
ג'וש ניבו
(האתר הרשמי של נבחרת סלובניה)
סלובניה ולוקה דונצ'יץ' נמנעו הערב (חמישי) מהדחה מביכה כבר שלב המוקדם של הטורניר הקדם אולימפי, אך סיימו רק במקום השני בבית ובעקבות כך הם יתמודדו בחצי הגמר מול נבחרת יוון ויאניס אנטטוקומפו, במשחק שיתקיים בהיכל השלום והאחווה בפיראוס.
כוכב דאלאס היה במיטבו עם טריפל דאבל והוביל את נבחרתו לניצחון 78:104 על ניו זילנד. סלובניה הייתה צריכה לנצח ב-10 הפרש ומעלה כדי להימנע מהדחה ופתחה בסערה עם 9:27 בסיום הרבע הראשון. ניו זילנד צמצמה מעט ברבע השני, אך לא מעבר לכך.
כאמור, סלובניה תפגוש את יוון, שניצחה מאוחר יותר 71:93 את נבחרת מצרים. אם היא הייתה מנצחת ב-29 הפרש הרי שהייתה נמנעת מהמפגש מול המארחת ודונצ'יץ' קיבל הזדמנות עם שלשה חופשית על הבאזר, אבל לבסוף סלובניה נאלצה להסתפק רק ב-26 הפרש.
2 צפייה בגלריה
לוקה דונצ'יץ'
לוקה דונצ'יץ'
לוקה דונצ'יץ'
(האתר הרשמי של נבחרת סלובניה)
דונצ'יץ' היה מדהים עם 36 נקודות, 11 ריבאונדים ו-10 אסיסטים ונעזר בסנטר שעזב את מכבי ת"א, ג'וש ניבו, שתרם דאבל דאבל מרשים של 20 נק' ו-12 ריב'. קלמן פרפליץ' וגרגור הורבאט סייעו להם עם 14 נק' כ"א, בעוד שאה אילי הוביל את המפסידה עם 28 נק' ו-10 ריב'.
במשחק של יוון לא הייתה שאלה לגבי זהות הנבחרת הדומיננטית מהרגע הראשון וגם בלי יאניס היוונים הסתדרו מצוין. קונסטנטינוס מיטוגלו וגיורגיוס פאפאיאניס הובילו עם 16 נקודות כ"א, קוסטס פאפאניקולאו הוסיף 15 ו-וסיליס חרלמפופולוס הוסיף 14 מהספסל.