2 צפייה בגלריה
למברוזו במדי נבחרת ישראל
למברוזו במדי נבחרת ישראל
למברוזו במדי נבחרת ישראל
(הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
יואב לומברוזו, מרכז נבחרת ישראל, מצטרף לדינמו בוקרשט, מועדון הפאר הרומני שישחק בליגת האלופות. לומברוזו שבעוד שבוע יחגוג יום הולדת 24, שיחק בשנים האחרונות באייזנאך הגרמנית (בשתי קדנציות, כולל בחלק השני של העונה החולפת), בלימוז' הצרפתית (שלוש עונות) ואת העונה האחרונה החל בבנפיקה ליסבון מפורטוגל, עימה שיחקה בליגה האירופית.
לומברוזו אמר לאתר איגוד הכדוריד: "אני מאוד שמח ונרגש להצטרף לדינמו בוקרשט, מועדון מפואר שהתפתח המון בשנים האחרונות. תמיד אמרתי שהמטרה שלי היא לשחק בליגת האלופות ואני שמח שהגיעה ההזדמנות הזו. דינמו הוא מועדון מפואר שהתפתח המון בשנים האחרונות. נכנסתי לנעליים גדולות. אני מחליף בעמדה את לוקה סינדריץ' הקרואטי. אני מחכה לפגוש את החברים והמאמן החדש, ולהתחיל להילחם בשביל המטרות של הקבוצה".
בתוך כך, נבחרת העתודה תמריא הלילה בדרכה לסלובניה לקראת פתיחת אליפות אירופה עד גיל 20. היא תחל את הטורניר מול המארחת מחרתיים, ביום חמישי מצפה מפגש מול דנמרק ובשבת מול איטליה בשלב הבתים הראשון, לאחר מכן ייקבע הדירוג לקראת השלב השני באליפות. בחודש הבא גם נבחרת הנוער תתמודד באליפות אירופה עד גיל 18 במונטנגרו והמטרות של שתי הנבחרות הן העפלה לאליפויות העולם עד גיל 21 ועד גיל 19.
כדי להשיג את הכרטיס לאליפות העולם עד גיל 21 בקיץ הבא, על נבחרת העתודה לסיים בין 15 הראשונות באליפות אירופה, שכוללת לראשונה 24 נבחרות. זו תהיה הופעה החמישית של העתודה באליפות אירופה, מאז 1998, ולאחר שהעתודה הקודמת זכתה במקום הראשון בדרג השני של אליפות אירופה. אז הדריך אותה ניסים פלח, שמאמן את העתודה הנוכחית והצהיר: "שואפים לפתוח חזק ולהגיע מאוד גבוה. אנחנו מגיעים כאנדרדוג לשני המשחקים הראשונים, אבל אני מאוד מאמין בשחקנים שבאים עם הרבה רצון להוכיח. אם הדברים יתחברו נעשה משהו גדול".
2 צפייה בגלריה
נבחרת העתודה בכדוריד
נבחרת העתודה בכדוריד
נבחרת העתודה בכדוריד
(הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
העתודה קיימה בשבועות האחרונים סדרה של 5 משחקי הכנה מול נבחרות מונטנגרו וסרביה, ומשחקי אימון מול נבחרת הנוער. הסגל לטורניר כולל 18 שחקנים, ביניהם טל פלד, שהוא גם הליגיונר היחיד בנבחרת ומשחק במאסי הצרפתית מליגת המשנה, בה ישמש כשוער הבכיר בעונה הקרובה. יתר השוערים בסגל הם ליאור שיין מבני הרצליה, שמתנשא לגובה של 2.05 מ', ואושרי רזניק ממכבי ת"א.
שחקני הפינות הם: בן אור גונן ואסף שרון מהפועל ראשל"צ, שחר לוסטיגמן מאס"א ת"א, ירין ליברמן מהפועל אשדוד ועמית יודוביץ' ממכבי ת"א, שהוא גם אחיו (לא ביולוגי) של פלד. בקו האחורי: הקפטן אורי פלח מהפועל ראשל"צ ועומר קלוט מרמת השרון. המקשרים: תומר רש ארמן ממכבי ת"א, אלירן מרקוביץ מאס"א ת"א, עמית בן עטיה ממכבי ראשל"צ, נועם סוסנה מרמת השרון ולואיק בקסו מחולון. שחקני הציר: אסף סוכליצקי ממכבי ת"א ונאור כהן ממ.כ חולון (2.04 מ').
זה אחד הסגלים הכי גבוהים שהיו לנבחרת עם שלושה שחקנים גבוהים משני מטרים ועוד כמה שקרובים לכך. אסף שרון ולואיק בקסו ישחקו גם עם נבחרת הנוער באליפות אירופה.
פורסם לראשונה: 18:05, 08.07.24