1 צפייה בגלריה
נועם יעקב
נועם יעקב
נועם יעקב
(איגוד הכדורסל)
נבחרת העתודה של ישראל פגשה הערב (שני) את נבחרת גרמניה במסגרת המחזור השלישי בבית ה', ובתום משחק צמוד ומותח, התפרקה ברבע האחרון ונחלה הפסד 73:61 אחרי שני ניצחונות במחזורי הפתיחה.
ההתמודדות נפתחה באופן צמוד, כאשר שתי הנבחרות רודפות זו אחר זו אך הגרמנים הם אלו שהכתיבו את הקצב וירדו מהרבע הראשון ביתרון. ברבע השני הקצב נשמר, כאשר נועם יעקב משאיר את החבורה הישראלית בתמונה ולהפסקת המחצית ירדו הגרמנים ביתרון 4.
במחצית השנייה הגרמנים לא הורידו רגל מהגז, כשברבע הרביעי סיפקו משחק התקפי נהדר, התפוצצו על הפרקט ועלו ליתרון דו ספרתי, אותו החבורה הישראלית כבר לא הצליחה למחוק ובתום 40 דקות, הגרמנים יצאו עם הניצחון החשוב.
מי שבלט במיוחד במשחק עבור הנבחרת הגרמנית היה זה מרטין קאלו שקלע 14 נקודות, כאשר בצד השני היו אלה נועם יעקב שלהט עם 18 ושחר דורון שהוסיף עוד 14, אך כאמור לא הצליחו לעזור לנבחרת להשיג את הניצחון.
הנבחרת של אלעד חסין הגיעה להתמודדות אחרי שניצחה במחזורי הפתיחה את צ'כיה ואיטליה, וכעת נעצרה מול הגרמנים, שגם הם רושמים ניצחון שני בטורניר אחרי שניצחו את צ'כיה אך הפסידו לאיטליה.
קלעו לנבחרת ישראל: נועם יעקב (18 נקודות), שחר דורון (14), אלון מיכאלי (12), אייל הראל (10), יואב ברמן (4), איליי דולינסקי (2) ועמית מנחם (1).
רבע ראשון: 13:15 לגרמניה
חמישיית נבחרת ישראל: אלון מיכאלי, אייל הראל, איליי דולינסקי, יואב ברמן ונועם יעקב.

חמישיית נבחרת גרמניה: סבסטיאן הרטמן, ג'ייקוב אנסמינגר, ריקוס שולטה, מרטין קאלו ואליאס ראפיקי.

הגרמנים פתחו טוב עם שלשה של קאלו, מיכאלי מיד ענה עם אחת משלו אך הרטמן קלע עוד שלשה גרמנית וקבע 3:6 מהיר. נועם יעקב צימק לנקודה, אייל הראל הוסיף שלשה גדולה וקבע 8:10 ישראלי. הגרמנים השוו, אך אסיסט גדול של יעקב למיכאלי החזיר את היתרון לצד הכחול. אנסמינגר עם שלוש רצופות החזיר את היתרון לגרמניה, מיכאלי קלע אחת מהקו וקבע שוויון 13, אך ג'סטין אונייקה הורידה את הגרמנים מהרבע ביתרון שתי נקודות.
רבע שני: 27:31 לגרמניה
נועם יעקב פתח טוב את הרבע עם נקודות, השווה את התוצאה, ומיד אחר כך קלע שלשה וקבע יתרון 3 ישראלי. בורקהוף צימק, דורון מיד ענה וקבע 17:20.יעקב עם עוד נקודות העלה את ישראל ליתרון 5, אך שולטה ענה עם נקודות, קאלו הוסיף דאנק והוריד את הפער לנקודה בלבד. שולטה קלע סל ועבירה וקבע 22:24, הרטמן הוסיף 2 מהקו וקבע יתרון 4 גרמני. קאלו הוסיף שלשה וקבע 22:29, אך הראל עצר את הריצה עם 4 רצופות והוריד ל-29:26.
רבע שלישי: 45:50 לגרמניה
הרטמן קלע אחת מהקו וקבע יתרון 5 גרמני בפתיחת הרבע, אך שחר דורון קלע שלשה והוריד ל-32:30. פלטה קלע,אך מיכאלי צימק, דולינסקי קבע שוויון ושחר דורון עם לייאפ קבע 34:36 ישראלי. מצובס'קי קלע לזכות גרמניה, אך נועם יעקב ושחר דורון עם שלשה, קבעו יתרון 5 לחבורה של חסין. בורקהוף קלע אחת משתיים, אונייקה הוסיף דאנק והוריד ל-2 בלבד. דורון קלע 2 מהקו, אונייקה המשיך ללהוט עם שלשה כשמיד לאחריה הוסיף דאנק והחזיר את היתרון לגרמניה. ברמן קלע 2 מהקו, ראפיקי ענה עם שלשה, אנסמינגר הוסיף ואונייקה קלע אחת מהקו בדרך ל-45:50 בסיום הרבע.

רבע רביעי: 61:73 לגרמניה

ראפיקי קלע שלשה ופתח פער משמעותי של 8 בפתיחת הרבע, ומיד לאחר מכן הוסיף עוד אחת וקבע 45:56. מיכאלי צימק עם לייאפ, הראל הוסיף שלשה והחזיר את הנבחרת לחיים. ראפיקי החזיר ליתרון 8 עם לייאפ, שולטה הוסיף אחד משלו וקבע 51:60. מיכאלי צימק, אך אניגבטה ומצ'ובסקי קבעו יתרון דו ספרתי לגרמניה. נועם יעקב עם שתיים מהקו הוריד ל-64:55, אך אניגבטה קלע שלשה, קאלו הוסיף אחת משלו וכנראה סגר את הסיפור עם יתרון 13. יעקב הוסיף ארבע מהקו והוריד ל-9, אך ברוקהוף קלע שלשה וקבע את תוצאת הסיום.