3 צפייה בגלריה
אביב אברהם בפעולה
אביב אברהם בפעולה
אביב אברהם בפעולה
(ראובן שוורץ)
אביב אברהם עובר לשחק בחו"ל בפעם הראשונה בקריירה. קשר מכבי נתניה בן ה-28 חתם בא.א.ל לימאסול הקפריסאית לשנתיים, כך הודיע היום (שלישי) המועדון.
למעשה זו הפעם הראשונה שאברהם ישחק בקבוצה אחרת שהיא לא נתניה. הוא שיחק במחלקת הנוער של המועדון מעיר היהלומים, עלה לקבוצה הבוגרת ב-2014 והעביר בה את העשור האחרון.
אברהם שמונה בהמשך לקפטן נתניה, זכה איתה בתואר אחד בקריירה: בגביע הטוטו בעונת 2022/23. כעת הוא ישחק בא.א.ל לימאסול, שם הוא מצטרף לשוער יגאל בקר, שחתם בקבוצה הקפריסאית בקיץ 2023.
3 צפייה בגלריה
אביב אברהם
אביב אברהם
אביב אברהם
(שחר גרוס)
א.א.ל לימאסול סיימה את העונה החולפת במקום השני בפלייאוף התחתון בקפריסין אחרי שדורגה תשיעית בתום הליגה הסדירה. הליגה בקפריסין תחל בעוד חודש.
השחקן נפרד ממכבי נתניה בפוסט מרגש שפרסם ברשתות החברתיות: ״אני לא איש של מילים, אבל יש רגעים בחיים. 14 שנים במועדון הגדול הזה מכבי נתניה. בלי קלישאות ומעומק הלב מרגיש מבורך ובר מזל על כל רגע ורגע ללבוש את החולצה הצהובה עם היהלום שעל הסמל. מגיל נערים הייתי מאלה שמביאים כדורים באצטדיון ״הקופסא״ ותמיד חלמתי להגיע ולשחק בבוגרים. הגשמתי חלום!״
הקשר המשיך: ״עברתי הרבה גלגולים, קשיים ורגעים טובים ומרגשים. שנים טובות ושנים פחות טובות שלי ושל המועדון, אבל תמיד תמיד ניסיתי לתת הכי טוב שאני יכול. לפעמים היה טוב ולפעמים קצת פחות, אבל האהבה לסמל והשאיפה להגיע הכי רחוק שאפשר תמיד הייתה בשביל לשמח אתכם. קיבלתי אהבה שאי אפשר לתאר במילים ועל זה אני אהיה אסיר תודה לכם לעד״.
3 צפייה בגלריה
אביב אברהם
אביב אברהם
אביב אברהם
(רדאד ג'בארה)
״רוצה להודות לכל המאמנים, הצוותים, אנשי ההנהלה והשחקנים שהיו איתי לאורך השנים. אני יהלום לנצח ותמיד אחזיק אצבעות כי מגיע למועדון הזה לחזור ולהיות בטופ ובמקום הראוי לו״, הקשר סיים עם שורה משיר אוהדים: ״נתניה תמיד תהיי הבית, האהבה הראשונה, היהלום שעל הסמל והחולצה הצהובה״.