2 צפייה בגלריה
פליסיו מילסון
פליסיו מילסון
פליסיו מילסון
(ראובן שוורץ)
על רקע האפשרות שיימכר, מכבי תל אביב החליטה שלא לשתף את מילסון במשחק מול סטיוואה בוקרשט בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות הערב (שלישי, 20:30). כפי שפורסם מוקדם יותר ב-ONE, גורמים אצל הצהובים הביעו חשש לשתף את השחקן הערב בשל התפתחות בעסקה למכירתו שאמורה להיסגר בקרוב.
כזכור היום דווח כי הכוכב האדום תגדיל את הצעתה על השחקן לכדי 4.5 מיליון אירו ואחוזים גבוהים יותר ממכירה עתידית שלו, כאשר אלופת סרביה הציעה לאנגולי חוזה לשלוש שנים. אולם ל-ONE נודע כי ההצעה של הסרבים גבוהה יותר ומתקרבת לדרישות המקוריות של מכבי ת"א, כאשר היא שוות ערך ל-6 מיליון אירו ו-15% ממכירה עתידית. שווי החוזה שמוצע למילסון בסרביה הוא 4.5 מיליון אירו לאורך כל תקופת ההסכם איתו (שלוש שנים לפחות).
במועדון שקלו בשעות האחרונות האם נכון לשתף את מילסון או לא ובסוף הוחלט בסמוך למשחק שהוא לא יהיה בסגל כך שאפשר להניח שדרכו של השחקן במכבי ת"א בדרכה לסיום. הסיבה אגב ברורה, הכוכב האדום תשחק בפלייאוף ליגת האלופות כמדורגת ואם מילסון היה משותף הערב במדי מכבי ת"א, הוא לא היה יכול לשחק במדי הכוכב בשלב הפלייאוף.
2 צפייה בגלריה
הנרי אדו נוגח
הנרי אדו נוגח
הנרי אדו נוגח
(חגי מיכאלי)
בכל מקרה, על פי האימון המסכם של ז'רקו לאזטיץ', מילסון לא תוכנן לפתוח בהרכב ומי שאמור לעלות בצד שמאל של ההתקפה הוא הנרי אדו. במכבי ת"א מודים כי מדובר בהכנה מאוד לא אידיאלית ויש תסכול רציני מכך שהם צריכים להגיע למשחק הערב באופן כזה.
יחד עם זאת, לאזטיץ' הכין תכנית משחק ממוקדת לרומנים על מנת להתגבר על הקשיים האלה ובמכבי ת"א מקווים לחזור עם תוצאה טובה מהמשחק הראשון. לא מן הנמנע כי ההחלטה לרשום את שגיב יחזקאל לסיבוב המשחקים השני וההחתמה הרשמית שלו אתמול בשעות הערב המאוחרות, היו כחלק מכך שבמועדון הבינו שמילסון עומד לעזוב.